هوای تو مهدی یراحی | دانلود اهنگ مهدی یراحی هوای تو (تیتراژ پایانی ماه عسل 88) + متن

مهدی یراحی – هوای تو

دانلود آهنگ قدیمی مهدی یراحی به نام هوای تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ هوای تو مهدی یراحی از رسانه موزیکیشو

Mehdi Yarrahi Havaye To Download mp3 320 + Lyrics text

مهدی یراحی – هوای تو

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 73

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهدی یراحی – هوای تو

بیا تا پیداشم تو باش تا من باشم هنوز میشینم به هوای دیدن تو تو با این دل کندن کجا رفتی بی من بگو نزدیکم به شب رسیدن تو بیا که رها شم از این همه درد که صداشم از این شب سرد که تموم بشه فاصله ها بیا که من از تو خسته ترم که من از من بی خبرم به هوای خونه بیا بیا تا پیدا شم تو باش تا من باشم هنوز میشینم به هوای دیدن تو تو با این دل کندن کجا رفتی بی من بگو نزدیکم به شب رسیدن تو بیا که رهاشم از این همه درد که صداشم از این شب سرد که تموم بشه فاصله ها بیا که من از تو خسته ترم که من از من بی خبرم به هوای خونه بیا بیا تا پیداشم نزار تنها باشم هنوز میشینم به هوای دیدن تو تو شب رسیدن تو
توضیحات

ماه عسل یکی از برنامه های تلویزیون بود که درواقع در ماه رمضان از شبکه یک پخش می شد و داستان هایی عجیب و شنیدنی از مردم را می شنیدیم. مجری این برنامه احسان علیخانی بود که درواقع این برنامه احسان را بسیار محبوب جلوه کرد. اهنگ تیتراژ برنامه ماه عسل سال 1388 را مهدی یراحی عزیز انجام داده است.

هوای تو از مهدی یراحی یک از اهنگ های اولین آلبوم رسمی وی می باشد که در سال 1390 منتشر شد و طرفدران خود را به موزیک هایش بیشتر علاقه مند. این آلبوم دارای 10 قطعه هنری می باشد که هوای تو برگزیده برنامه ماه عسل 88 شد. این موزی ریتمی آرام و احساسی دارد که می توانید عاشقانه های عرفانی را نیز با آن احساس کنید.

ترانه سرای این موزیک روزبه بمانی عزیزی بوده و کار تنظیم را هم بهزاد رئیسی دوستداشتنی انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل آن از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: