اهنگ خودتو برسون ناصر زینعلی دانلود من دلم بدجوری شونه میخواد + متن کامل

ناصر زینعلی – خودتو برسون

دانلود اهنگ جدید ناصر زینعلی به نام خودتو برسون با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خودتو برسون ناصر زینعلی از رسانه موزیکیشو

Naser Zeynali Khodeto Beresoon Download mp3 320 + Lyrics text

ناصر زینعلی – خودتو برسون

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 227

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ ناصر زینعلی – خودتو برسون

خودتو برسون برسون بگیرم از کی ، من از تو نشون من دلم بدجوری شونه میخواد! باتو یه سقف و یه خونه میخواد من دلم از دوری خسته شده شاخه رز شکسته شده روی من وقتی که روی تو نیست هر دری وا بوده بسته شده خودتو برسون برسون برسون این دفعه واسه همیشه بمون بگو ترو میشه واسه همیشه داشته باشم میشه باز برم قربونتون تو نباشی انگاری یه تیکه از قلبم نیست همه چیم بهم میریزه من دوست دارم دوست دارم دوست دارم زیاد خاطرت برام عزیزه من دلم از دوری خسته شده شاخه رز شکسته شده روی من وقتی که روی تو نیست هر دری وا بوده بسته شده خودتو برسون برسون برسون این دفعه واسه همیشه بمون بگو ترو میشه واسه همیشه داشته باشم میشه باز برم قربونتون
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ مهمونی میباشد.

 

ناصر زینعلی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ خودتو برسون به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده خودتو برسون ناصر زینعلی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای ناصر زینعلی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ خودتو برسون خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه خودتو برسون بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده خودتو برسون دعوت کرده است. ناصر زینعلی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. خودتو برسون ناصر زینعلیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. ناصر زینعلی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ خودتو برسون این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و ناصر زینعلی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از خودتو برسون ناصر زینعلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که ناصر زینعلی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. خودتو برسون اثری فوق العاده از ناصر زینعلی است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. ناصر زینعلی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار خودتو برسون بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود خودتو برسون ناصر زینعلی جز ترانه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست ناصر زینعلی که مربوط به انتشار خودتو برسون میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی ناصر زینعلی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه خودتو برسون همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. ناصر زینعلی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ خودتو برسون تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای ناصر زینعلی در اهنگ خودتو برسون لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار ناصر زینعلی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب خودتو برسون را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. موزیک فوق العاده خودتو برسون در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. ناصر زینعلی در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. خودتو برسون ناصر زینعلیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. ناصر زینعلی نیز در خودتو برسون تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه خودتو برسون حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. ناصر زینعلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک خودتو برسون جدیدترین اثر ناصر زینعلی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. ناصر زینعلی با موزیک خودتو برسون سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. خودتو برسون ناصر زینعلی یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که ناصر زینعلی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط ناصر زینعلی، خودتو برسون را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای ناصر زینعلی به ارمغان آورد. امیدواریم ناصر زینعلی بعد از خودتو برسون باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه خودتو برسون ناصر زینعلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
م گفته:

قشنگ بود .ممنون خوب بود

نیلو گفته:

خوب

فاطمه گفته:

خیلی مسخرس

Setayesh گفته:

خیییییییلی عالیییییییییه من همیشه عاشقه صدات واهنگاتم 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘💖💖💖💖💖💖💖💖