به گفته هادی حسینی همکاری او تیمش با مهراد جم به پایان رسیده است

هادی حسینی گروه مهراد جم را کنسل کرد

هادی حسینی به دلیل حواشی اخیر همکاری او و تیمش با مهراد جم را به اتمام رساند.

هادی حسینی گروه مهراد جم را کنسل کرد

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

اتمام همکاری هادی حسینی با مهراد جم

 

هادی حسینی از تهیه کننده های خوب دنیای موسیقی کشور است که برای مدت طولانی در این عرصه فعالیت داشت. برادر وی مهدی حسینی حتی با مهدی آذر خواننده به نام کشور که با مسعود جهانی همکاری دارد موزیک هایی را به انتشار رسانده است. برای مدتی است که هادی حسینی به همراه مهراد جم فعالیت های خود را به جلو پیش میبرد.

درواقع هادی حسینی به عنوان مدیر برنامه ها و تولید کننده موزیک های مهراد جم فعالیت های خود در زمینه موسیقی را ادامه داده است. اکنون مهراد جم به دلیل انتشار پست های رابطه اش با دنیا جهانبخت به گفته هادی حسینی قوانین جمهوری اسلامی ایران در دنیای موسیقی را نقض کرده است. هادی حسینی در پست اینستاگرامی خود بیان داشته است که:

پایان گروه مهراد جم به علت عدم اجرای ضوابط و قوانین و انجام تعهدات نسبت به وزارت محترم فرهنگ وارشاد اسلامی (شرمنده همه عزیزان و کسانی که در این مدت زحمت کشیدن و هواداران محترم)

شما می توانید در رسانه موزیکیشو و از فول آلبوم مهراد جم موزیک های مورد نظر خود از این خواننده را دانلود کرده تا لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
رهگذر گفته:

محسن سعیدی کیا با حمایت هادی حسینی شد مهراد جم ولی خیلی نمک نشناسی کرد در حق هادی حسینی و مسعود جهانی حالا هم با مهراد جمی که هادی حسینی ساخته اون ور داره هزار تا کثافت کاری میکنه

AIi گفته:

در حق هادی حسینی و مسعود جهانی نامردی کرد محسن سعیدی کیا

دیه گو گفته:

مهراد جم نامردی کرد درحق هادی حسینی