هتل ریکسوس د پالم جمیرا

هتل ریکسوس د پالم جمیرا

طراحی داخلی هتل ریکسوس و چیدمان وسایل از شگفتی‌های این هتل پنج ستاره محسوب می‌شود. در این هتل طرح‌های سنتی ترکی را کنار وسایل مدرن و امروزی می‌بینید. هتل پنج ستاره ریکسوس از هتل‌های گران دبی به‌حساب می‌آید؛

هتل ریکسوس د پالم جمیرا

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیازها: 45

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

طراحی داخلی هتل ریکسوس و چیدمان وسایل از شگفتی‌های این هتل پنج ستاره محسوب می‌شود. در این هتل طرح‌های سنتی ترکی را کنار وسایل مدرن و امروزی می‌بینید. هتل پنج ستاره ریکسوس از هتل‌های گران دبی به‌حساب می‌آید؛ بنابراین اگر بودجه بالایی برای سفر کنار گذاشته‌اید، رزرو هتل علی بابا را انجام دهید. در این مطلب به معرفی هتل ریکسوس دبی می‌پردازیم.

اتاق‌ها و هزینه رزرو هتل ریکسوس دبی

اتاق Deluxe king یکی از انواع 414 اتاق هتل ریکسوس دبی است. با رزرو این اتاق 37 متری امکان سرو صبحانه رایگان (دو نفر) برایتان فراهم خواهد شد. قیمت رزرو اتاق Deluxe king از شبی 565 دلار شروع می‌شود. با پرداخت 346 دلار آمریکا به بالا می‌توانید اتاق Deluxe double را برای دو نفر رزرو کنید. در این اتاق، متناسب با درخواست شما، یک تخت Queen یا دو تخت یک‌نفره دراختیار خواهید داشت.

اگر اتاقی با نمای ساحل می‌خواهید، سراغ اتاق Premium king بروید. این اتاق 37 مترمربع متراژ دارد و برای اقامت دو بزرگسال طراحی شده است. برای رزرو این اتاق به حداقل شبی 552 دلار نیاز دارید. در برخی اتاق‌های Premium double یک تخت Queen و در برخی دیگر دو تخت یک‌نفره قرار گرفته است. برای اقامت در این اتاق باید دست‌کم بودجه 402 دلاری برای هرشب فراهم کنید.

سوئیت Deluxe family انتخابی مناسب برای سفرهای خانوادگی به‌نظر می‌رسد. با پرداخت 471 دلار به بالا برای هرشب می‌توانید در این اتاق اقامت داشته باشید. این اتاق 48 متری نمایی روبه شهر را به‌نمایش می‌گذارد.

سوئیت Deluxe family

برای رزرو سوئیت Junior با متراژ 48 مترمربع به بودجه 471 دلار یا بیشتر نیاز دارید. در این سوئیت یک تخت Queen قرار گرفته و صبحانه رایگان برای دو نفر سرو می‌شود. سوئیت یک‌خوابه Deluxe نسبت به دو سوئیت قبلی، گران‌تر است؛ برای هرشب اقامت در آن باید بودجه حداقل 527 دلاری کنار بگذارید. با رزرو این سوئیت 84 متری می‌توانید از منظره زیبای دریا لذت ببرید. سرو رایگان صبحانه برای دو نفر از خدمات سوئیت یک‌خوابه Deluxe است.

موقعیت مکانی هتل ریکسوس

این هتل در ساحل زیبای جمیرا ساخته شده است؛ بنابراین با اقامت در هتل ریکسوس دبی منظره دریای خلیج‌فارس را خواهید دید. از جاهای دیدنی دبی اطراف ریکسوس می‌توان به Flying cub و Ain dubai اشاره کرد که در فاصله یک کیلومتری این هتل قرار گرفته‌اند. برج العرب نیز هشت کیلومتر از ریکسوس فاصله دارد.

پارک آبی Wild wadi، مرکز هنر و تاتر دبی، پارک آبی Aquaventure و Ski dubai از جاذبه‌های تفریحی اطراف هتل ریکسوس دبی هستند. برای خرید و بازدید از فروشگاه‌های دبی می‌توانید به Dubai marina mall، Vindemia gallery، Ibn battute mall و… سر بزنید.

زمان‌های ورود و خروج هتل ریکسوس

یکی از مزایای اقامت در هتل پنج ستاره ریکسوس را می‌توان تسلط کارکنان آن به 15 زبان نظیر انگلیسی، عربی، ترکی، هندی، ایتالیایی، فرانسوی، روسی و… دانست. برای پذیرش در هتل ریکسوس از ساعت 15 در هتل حاضر باشید. مسئولان هتل آخرین فرصت خارج‌کردن چمدان از اتاق و تحویل کلید اتاق به پذیرش را ساعت 12 اعلام کرده‌اند؛ در غیراین‌صورت مجبور به پرداخت جریمه خواهید شد.

امکانات هتل ریکسوس دبی

مسئولان هتل ریکسوس دبی با ارائه امکانات و خدمات مناسب برای کودکان، این هتل را به محلی مناسب برای اقامت خانواده‌ها تبدیل کرده‌اند. اتاق‌های خانواده، زمین بازی، مهدکودک، خدمات نگهداری از نوزاد، باشگاه کودکان، استخر ویژه کودک و… از خدمات این هتل هستند. همه اتاق‌ها و فضاهای عمومی هتل پنج ستاره ریکسوس برای اقامت معلولان مناسب‌سازی شده است.

پاسپورت

ازجمله امکانات موجود در هریک از اتاق‌ها می‌توان به تهویه هوا، چای و قهوه‌ساز، میز کار، کمد، سشوار، مینی‌بار، آینه، یخچال، تلفن، لوازم آرایش، دمپایی، حوله، صندوق امانات و خدمات بیدارباش اشاره کرد. همچنین در فضاهای عمومی هتل ریکسوس این امکانات وجود دارد: خودپرداز، دربان، نظافت روزانه، حراست 24 ساعته، صرافی، سالن زیبایی، اتاق چمدان، اتاق ویژه افراد سیگاری، خشکشویی، اتاق امانات، مراکز تجاری و فروشگاه سوغاتی دبی.

باشگاه بدنسازی با وسایل و مربیان حرفه‌ای در این هتل فعال شده و برای مسافرانی که قصد گشت‌وگذار در همه طول روز را ندارند، پیشنهاد مناسبی به‌نظر می‌رسد. ساعتی در باغ این هتل قدم بزنید و از تماشای انواع گونه‌های گیاهی لذت ببرید. استفاده از مجموعه استخر روباز، سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ و اسپا می‌تواند خستگی را از شما دور کند. امکان ورزش‌های آبی موتوری و غیرموتوری در هتل ریکسوس فراهم شده است. خدمات فروش بلیت جاذبه‌های دبی و ثبت‌نام در تورهای گردشگری از دیگر خدمات ریکسوس هستند. رزرو هتل خارجی ریکسوس د پالم جمیرا را ازدست ندهید.

فاصله نزدیک‌ترین فرودگاه به هتل ریکسوس دبی

اگر هواپیمای شما در فرودگاه بین‌المللی ال مکتوم بنشیند، 21 کیلومتر تا هتل و اگر در فرودگاه بین‌المللی دبی بنشیند، 31 کیلومتر تا ریکسوس فاصله خواهید داشت. خدمات ترانسفر رایگان فرودگاهی، وظیفه رفت‌وآمد شما را برعهده می‌گیرند. ایستگاه متروی دریاچه جمیرا و مارینا دبی در فاصله یک کیلومتر این هتل پنج ستاره واقع شده‌اند.

هتل‌های مشابه هتل ریکسوس دبی

هتل پنج ستاره وکو را در محله شیخ زاید و در سال 2010 ساخته‌اند. اتاق سوپریر و کلاب، سوئیت پریمیر، سوئیت رویال، سوئیت خانوادگی و… از انواع واحدهای اقامتی در هتل وکو هستند. برج خلیفه، دبی مال و ساحل جمیرا از جاذبه‌های نزدیک این هتل به‌حساب می‌آیند.

هتل شانگری لا یکی دیگر از هتل‌های پنج ستاره دبی است. این هتل از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات ورزشی و تفریحی در امارات متحده عربی به‌شمار می‌رود. طراحی داخلی و چیدمان لوکس هتل شانگری لا شما را متعجب خواهد کرد.

اگر با هدف کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری به دبی می‌روید، اقامت در هتل مدیا روتانا گزینه خوبی برای شما است. این هتل پنج ستاره در محدوده نبض تجارت دبی قرار گرفته و فاصله کمی تا فرودگاه بین‌المللی دبی (15 دقیقه) دارد. رستوران چنلز، کافه تراس، رستوران پریگوز، کافه کانکشنز و کافه کانکشنز از خدمات هتل مدیا روتانا محسوب می‌شود.

 

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: