همایون شجریان با متنی زیبا نوروز را تبریک گفت

همایون شجریان و تبریک نوروز

همایون شجریان در صفحه اینستاگرام خود با انتشار متنی زیبا عید نوروز را تبریک گفت.

همایون شجریان و تبریک نوروز

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات
همایون شجریان  فرزند محمدرضا شجریان که در خانواده ای هنرمند و موسیقی دان متولد شده موسیقی را با نواختن تنبک و هم خوانی با پدرش آغاز کرد و پس از مدتی توانست با خواندن آهنگ های بی نظیری که شاهکار موسیقی ایران هستند بدرخشد.
او در آلبوم افسانه چشمهایت با علیرضا قربانی همکاری کرده و از اشعار شاعران معاصر همچون نیما یوشیج، محمدرضا‌شفیعی‌کدکنی، مهدی‌اخوان‌ثالث، سیمین‌بهبهانی، علیرضا کلیایی و احمد شاملو استفاده کرده است آهنگسازی این مجموعه را مهیار علیزاده به عهده داشته.

انتشار متنی در اینستاگرام و تبریک نوروز

همایون شجریان در صفحه اینستاگرام خود فعالیت زیادی نمی کند. او با انتشار پستی عید نوروز را با اندکی تاخیر به تمامی مردم ایران و طرفدارانش تبریک کنید. در این باره نوشت:

سرى دارم مهيا بر كف دست
كه در پايت فشانم چون درايى… براى اين سر سودايى تفاوتى نميكند. گاهى براى بودن در لحظه دلخواه، مى بايست بى هيچ ترديدى از دلبستگى ها دل واستانى، حتى اگر آن چيز زيبايى تو باشد. بى هيچ دليل خاصى احساس سبك خوردن باد بهارى به كله رو دوست دارم. به همين خاطر قبل از رفتن به بلنداى برج ميلاد تهران كه قولش رو به دختر كوچولوم داده بودم، تصميم گرفتم در كنار ذوق كودكانه او من هم بعد از مدتها آنچه را كه دوست دارم دوباره تجربه كنم.
با اندكى تاخير سال نو بر همه عزيزان فرخنده، تنتون سلامت و دلتون شاد.

دانلود آهنگ جدید همایون شجریان

آهنگ های همایون شجریان از تنوع بالایی برخوردارند او هم در زمینه موسیقی سنتی و جدیدا در سبک تلفیقی بسیار موفق عمل کرده. از آلبومی که در آن آهنگ معروف چرا رفنتی را خواند تا آلبوم ایران من که آهنگ خوب شد را منتشر کرد. به طور کلی همه آهنگ های او مخاطب های زیادی دارند. ما نیز سعی کردیم برای سهولت شما عزیزان فول آلبوم همایون شجریان را به صورت یکجا و تکی برای شما آماده کنیم تا بتوانید از دانلود راحت و گوش دادن به آن نهایت لذت را ببرید.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: