دانلود آهنگ گریه کن همایون شجریان (جیران) کیفیت اصلی + متن

همایون شجریان – گریه کن

دانلود اهنگ جدید همایون شجریان به نام گریه کن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گریه کن همایون شجریان از رسانه موزیکیشو

Homayoun Shajarian Gerye Kon Download mp3 320 + Lyrics text

همایون شجریان – گریه کن

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 146

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم همایون شجریان
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ همایون شجریان – گریه کن

با من امشب زیر باران گریه کن گریه کن گریه کن سر به زانوی خیابان گریه کن گریه کن گریه کن مو به مو پیچ و خم هر کوچه را با خم موی پریشان گریه کن با من امشب زیر باران گریه کن گریه کن گریه کن سر به زانوی خیابان گریه کن گریه کن گریه کن مو به مو پیچ و خم هر کوچه را با خم موی پریشان گریه کن یا از اول دل به رویایی نبند دل به رویایی نبند یا بر این رویای ویران گریه کن عشق سلطان است و باقی بنده ایم زیر تیغش پایکوبان گریه کن درد را باران نمیشوید ولی زیر باران زیر باران گریه کن
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
شاید کمتر کسی باشد آهنگ گریه کن همایون شجریان را نشنیده باشد. همایون شجریان دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی همایون شجریان برای قطعه فوق العاده گریه کن و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا گریه کن همایون شجریان همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از ترانه گریه کن در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام همایون شجریان در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت گریه کن پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ همایون شجریان گریه کن خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود همایون شجریان نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به آهنگ گریه کن تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. همایون شجریان نیز از این قاعده مستثنی نیست و با اهنگ گریه کن فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن گریه کن همایون شجریان لذت ببرید.

همایون شجریان خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ گریه کن به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده گریه کن همایون شجریان میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای همایون شجریان دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک گریه کن خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی قطعه گریه کن بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده گریه کن دعوت کرده است. همایون شجریان به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. گریه کن همایون شجریانرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. همایون شجریان که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ گریه کن این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و همایون شجریان از آن مستثنی نیست. امیدواریم از گریه کن همایون شجریان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. همایون شجریان نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه گریه کن جدیدترین اثر همایون شجریان است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. همایون شجریان با اهنگ گریه کن سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. گریه کن همایون شجریان یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که همایون شجریان برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط همایون شجریان، گریه کن را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای همایون شجریان به ارمغان آورد. امیدواریم همایون شجریان بعد از گریه کن باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ گریه کن همایون شجریان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
مسعود گفته:

این اهنگ خیلی خوب بود ممنون.

مسعود گفته:

این اهنگ خیلی خوب بود ممنون

محدثه گفته:

عااااݪــــــــے بود💔 چقداشک ریختم توسریال جیران بااین اهنگ