همه چیز در مورد سفر به کیش که باید بدانید!

همه چیز در مورد سفر به کیش که باید بدانید!

همه چیز در مورد سفر به کیش که باید بدانید!

کیش یکی از شهرهای خارق‌العاده و بسیار مهم ایران محسوب می‌شود که سفر به آن می‌تواند جایگزین ایده‌آلی برای سفرهای خارجی شود؛ چرا که فضای این جزیره و امکانات رفاهی و تفریحی آن دست کمی از کشورهای خارجی با لوکس‌ترین اقامتگاه‌ها و امکانات ویژه ندارد ضمن این‌که هزینه کمتری نیز دارد.

همه چیز در مورد سفر به کیش که باید بدانید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

شما می‌توانید برای رزرو هتل در کیش و لذت بردن از جاذبه‌های این جزیره، به سایت‌های معتبر نظیر اسنپ تریپ مراجعه کرده و با دریافت مشاوره‌های لازم یک مکان اقامتی ایده‌آل را انتخاب کنید.

چرا به کیش سفر کنیم؟

کیش یک مقصد بسیار زیبا و حیرت‌انگیز برای سفر به‌شمار می‌آید. حتما توجه کرده‌اید که اکثر زوج‌های جوان ماه عسل خود را در این جزیره می‌گذرانند، دلیل این اتفاق، ثبت لحظاتی زیبا با فضای رویایی جزیره کیش است که تداعی کننده یک سفر خارجی لوکس با امکانات ویژه خواهد بود.

در کیش تنوع بالای امکانات و خدمات ارائه شده توسط مکان‌های اقامتی آن، طیف گسترده‌ای از سنین مختلف را پوشش داده و رضایت اکثر گردشگران را به دست آورده است.

وجود مراکز خرید زیبا و پر زرق و برق، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی ویژه، صنایع دستی و سوغاتی‌های بی‌نظیر، هر مسافری ترغیب می‌کند که مقصد خود را جزیره کیش انتخاب کند و چند روزی را در این منطقه خوش آب و هوای ایران به تفریح و سرگرمی بگذراند.

بهترین زمان برای سفر به کیش

کیش یکی از جنوبی‌ترین مناطق گردشگری ایران است که تابستان‌های گرم و شرجی و زمستانی معتدل دارد. بهترین زمان سفر به این منطقه اوایل بهار است که هوای خنک و مطلوبی دارد و از گرمای گزنده تابستان خبری نیست.

اگر می‌خواهید یک سفر ارزان را تجربه کنید و هزینه کمتری را برای مسافرت خود در نظر گرفته‌اید، فصل تابستان گزینه مناسبی برای رفتن به کیش خواهد بود. فصل پاییز و زمستان که هوای این جزیره رو به اعتدال رفته و خنک‌تر می‌شود سفرهای کیش رونق می‌گیرد و به‌واسطه حضور گردشگران زیادی از ایران و کشورهای خارجی، این منطقه مملو از توریست شده و هزینه‌ها نیز به طبع آن بیشتر می‌شود.

مکان‌های تفریحی و تاریخی کیش

برای اینکه به جزیره کیش سفر کنید نیاز دارید با جاذبه‌های این منطقه آشنا شوید. از این جاذبه‌ها می‌توان به بوستان آهوان اشاره کرد که یکی از مکان‌های دیدنی در خیابان فردوسی کیش است و حیوانات زیادی نظیر آهو، شیر، روباه، گوزن، پرندگان مختلف، شغال و میمون در آن نگهداری می‌شود.

جزیره هندورابی با فضایی زیبا و شگفت‌انگیز، ساحل مرجانی با تفریحات دریایی هیجان‌انگیز مانند غواصی و اسکوتر زیردریایی، پارک آبشار و پارک دلفین‌ها از سایر جاذبه‌های دیدنی این منطقه هستند. از جاذبه‌های تاریخی نیز مجموعه کاریز، که یک شهر زیرزمینی خارق‌العاده است، آب انبار دو گنبد و پنج بادگیر، خانه مردم شناسی بومیان، کلبه هور و کشتی یونانی را می‌توان نام برد.

تفریحات آبی جزیره کیش

یکی از دلایلی که باعث شده جزیره کیش به یک منطقه گردشگری ویژه تبدیل شود وجود تفریحات آبی هیجان‌انگیز و فراهم شدن امکانات لازم برای این تفریحات است. غواصی، اسکوتر زیر دریایی، فلای برد، جت اسکی و کشتی‌های تفریحی از جمله تفریحاتی است که شما می‌توانید در سفر به کیش تجربه کنید.

C:\Users\RayanGostar\Desktop\16.jpg

هتل‌های جزیره کیش

در جزیره کیش به‌خاطر حضور گسترده گردشگران و فراهم کردن شرایط مناسب برای پذیرایی و اقامت از آن‌ها، هتل‌های متعددی احداث شده است که امکانات ویژه‌ای را به مراجعین ارائه می‌دهند. از این هتل‌ها می‌توان به دو هتل ارم و هتل بین ‌المللی کیش اشاره کرد که در ادامه به صورت مختصر درباره آن‌ها توضیحاتی را ذکر می‌کنیم.

هتل بین ‌المللی کیش

یکی از معروف‌ترین مکان‌هایی که می‌توان در هنگام سفر به کیش برای اقامتی راحت و به یادماندنی انتخاب کرد رزرو هتل بین المللی کیش خواهد بود. این هتل پنج ستاره با 14 طبقه و 342 سوئیت و اتاق لوکس در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. موقعیت مکانی این اقامتگاه به‌گونه‌ای است که به تمامی اماکن تفریحی آبی نظیر اسکله و مراکز بزرگ خرید مانند مرکز خرید مریم و ونوس دسترسی دارد.

از امکانات ویژه این مکان می‌توان به لابی زیبا و مجلل، استفاده از فضای سبز برای میهمانان، رستوران با منوی غذاهای سنتی و ایرانی، سرو صبحانه رایگان، پارکینگ رایگان و کافی شاپ برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌های خوش طعم اشاره کرد. با حضور در این هتل بسیار زیبا و مجلل می‌توانید سفر خاطره‌انگیزی را تجربه کنید.

هتل ارم

این هتل در شمال شرق جزیره کیش و در مجاورت خلیج فارس با مساحت ۴۳ هزار متر مربع واقع شده است. این مکان با بهره‌مندی از سیستم تهویه مرکزی و فضای سبز ویژه شامل درختان نخل، گل و گیاه، مبلمان و محوطه سازی و آب‌نماهای بسیار زیبا، بهترین امکانات را به مسافرین ارائه می‌دهند.

این هتل بزرگ از ۳۸۰ اتاق و سوئیت در ساختمان اصلی و محوطه خود برخوردار بوده و امکاناتی نظیر استخر، سونا، مراکز خرید، رستوران و تالارهای مخصوص مراسم ازدواج و تولد را برای مسافرین فراهم کرده است.

C:\Users\RayanGostar\Desktop\14.jpg

روش‌های موجود برای سفر به کیش

راه‌های مختلفی برای سفر به جزیره کیش وجود دارد که بهترین روش، سفر با هواپیما در زمانی کوتاه است. اگر قصد سفر با هواپیما به این منطقه را دارید با مراجعه به سایت اسنپ تریپ و خرید بلیط هواپیما از این سایت، سفری ایده‌آل و خاطره‌انگیز را برای خود رقم بزنید. شما می‌توانید با وسیله نقلیه خود نیز به کیش سفر کنید که در این روش باید تا بندر آفتاب رانندگی کرده و ادامه مسیر را به همراه ماشین خود با کشتی سفر کنید. در این سفر شما مناطق زیبا و منظره‌های شگفت‌انگیز مسیر را مشاهده خواهید کرد و تجربه‌ای متفاوت خواهید داشت.

رزرو هتل کیش

یکی از نکات مهمی که در سفر به کیش باید در نظر داشت، نحوه رزرو اقامتگاه و البته هزینه‌های آن است. برخی افراد مایلند سفر خود را با کمترین هزینه ممکن انجام دهند و صرفه‌جویی کنند که مهم‌ترین عامل تاثیرگذار در این امر انتخاب هتل است.

اگر شما با یک مجموعه معتبر در ارتباط باشید، می‌توانید از تنوع اقامتگاهی ارائه شده در آن بهترین گزینه مد نظر خود را بیابید. برای این منظور اسنپ تریپ می‌تواند گزینه مناسبی باشد تا شما را به اقامتگاه ایده‌آل شما نزدیک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید وارد سایت شوید و خدمات مختلف را بررسی کنید.

جمع‌بندی

برای سفر به کیش باید اطلاعاتی در مورد آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری و تاریخی، راه‌های سفر به این منطقه و اقامت‌گاه‌های آن به دست بیاورید تا سفری لذت‌بخش و به‌یادماندنی را تجربه کنید. سایت‌هایی مختلفی وجود دارند که خدمات مربوط به سفر را ارائه می‌دهند و راهنمای ویژه‌ای برای مسافرین داخلی و خارجی هستند.

شما می‌توانید در سایت اسنپ تریپ ضمن رزرو هتل و بلیط هواپیما، درباره اقامت‌گاه‌های این جزیره نظیر هتل بین ‌المللی کیش و همچنین هتل ارم اطلاعات لازم را دریافت کرده و با آگاهی کامل به سفری هیجان‌انگیز بروید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: