آهنگ جاده عشق کسری زاهدی | دانلود کیفیت اصلی MP3 + متن

کسری زاهدی – جاده عشق

دانلود اهنگ جدید کسری زاهدی به نام جاده عشق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ جاده عشق کسری زاهدی از رسانه موزیکیشو

Kasra Zahedi Jadeye Eshgh Download mp3 320 + Lyrics text

کسری زاهدی – جاده عشق

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 399

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ کسری زاهدی – جاده عشق

اونی که دوسش دارم قول داده از راه برسه زیر پاش گل بریزی که مثل رویا برسه رگ خواب دلمو اون دیوونه خوب میدونه میدونم جاده ی عشق مارو بهم میرسونه آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام گفتی میرم اما دوست دارم برمیگردم دل به تو میسپارم من از اون شب ثانیه میشمارم عزیز من سر راه عشق تو میشینم از خیالم خاطره میچینم میدونم آخر تورو میبینم عزیز من آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام من و تو ما میشیم امشب زیر بارون ستاره بعد عمری داره دنیا دست تو دستامون میذاره آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام آی دونه دونه مث شبنم میشینه اشک رو گونه هام میخوام امشب بیاد اصلا بذاره سر روی شونه هام
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه و اهنگ احساسی میباشد.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. کسری زاهدی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک اونی که دوسش دارم جدیدترین اثر کسری زاهدی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. کسری زاهدی با قطعه اونی که دوسش دارم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. اونی که دوسش دارم کسری زاهدی یک ترانه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون اهنگ میبرد چیزی که کسری زاهدی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط کسری زاهدی، اونی که دوسش دارم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای کسری زاهدی به ارمغان آورد. امیدواریم کسری زاهدی بعد از اونی که دوسش دارم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک اونی که دوسش دارم کسری زاهدی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز کسری زاهدی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. کسری زاهدی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده اونی که دوسش دارم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که اونی که دوسش دارم کسری زاهدی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای کسری زاهدی و اونی که دوسش دارم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. کسری زاهدی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر اونی که دوسش دارم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. کسری زاهدی امیدوار است با عاشقانه اونی که دوسش دارم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت اونی که دوسش دارم کسری زاهدی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از اونی که دوسش دارم کسری زاهدی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز کسری زاهدی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. کسری زاهدی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده جاده عشق را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که جاده عشق کسری زاهدی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای کسری زاهدی و جاده عشق او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. کسری زاهدی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر جاده عشق به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. کسری زاهدی امیدوار است با عاشقانه جاده عشق بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت جاده عشق کسری زاهدی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از جاده عشق کسری زاهدی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

کسری زاهدی جاده عشق را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران کسری زاهدی را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از کسری زاهدی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران کسری زاهدی موزیک جاده عشق را جزو بهترین کارهای او می دانند. جاده عشق کسری زاهدی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک جاده عشق کسری زاهدی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک جاده عشق کسری زاهدی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام کسری زاهدی را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده جاده عشق به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، جاده عشق کسری زاهدی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران کسری زاهدی نیز با خوشحالی از انتشار موزیک جاده عشق حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. جاده عشق کسری زاهدی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی کسری زاهدی با انتشار اهنگ جذاب جاده عشق از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. کسری زاهدی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ جاده عشق رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از موزیک جاده عشق کسری زاهدی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام کسری زاهدی را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده جاده عشق به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، جاده عشق کسری زاهدی قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران کسری زاهدی نیز با خوشحالی از انتشار موزیک جاده عشق حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. جاده عشق کسری زاهدی تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی کسری زاهدی با انتشار آهنگ جذاب جاده عشق از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار آهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. کسری زاهدی نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک جاده عشق رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ جاده عشق کسری زاهدی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که کسری زاهدی با آن صدای خاص و جذابش دوباره آهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. جاده عشق اثری فوق العاده از کسری زاهدی است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. کسری زاهدی سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار جاده عشق بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود جاده عشق کسری زاهدی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست کسری زاهدی که مربوط به انتشار جاده عشق میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی کسری زاهدی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای ترانه جاده عشق همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. کسری زاهدی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه جاده عشق تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای کسری زاهدی در اهنگ جاده عشق لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
هوادار یوسف زمانی گفته:

خوشم نیومد زبانم لال بهتر بود😒

علی رضا گفته:

خیلی عالی و بی نظیر میشه

جواد گفته:

صدای منم خوبه ولی نمیتونم بخونم بخاطر مشکلات مالی

سپیده گفته:

الهی دردت بخوره می جونم چتو خوش صداییی طرو خدا یه کنسرت بزار شهرکرد