دانلود آهنگ یوسف زمانی گردن منه کیفیت اصلی + متن کامل

یوسف زمانی – گردن منه

دانلود اهنگ جدید یوسف زمانی به نام گردن منه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گردن منه یوسف زمانی از رسانه موزیکیشو

Yousef Zamani Gardane Mane Download mp3 320 + Lyrics text

یوسف زمانی – گردن منه

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد امتیازها: 701

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم یوسف زمانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ یوسف زمانی – گردن منه

هرچی بگی حق داری حق با توئه ولی نشکون دلی که دست توئه برو ولی جون من برگردیا منو دست این غما نسپاریا نزنه به سرت منو فراموش کنی حالا که سردمه آتیشو خاموش کنی هرچی دارمو نگیری ازم تو بری چیزی نمیمونه ازم چرا اینارو الان دارم میگم گردن منه همه بدیا تو حق داری بری بگی نمیای حالا که ندارمت رو چشام میذارمت دیوونه نکن منو بسه بیا بیا با هم باشیم مث اون قدیما گردن منه همه بدیا تو حق داری بری بگی نمیای حالا که ندارمت رو چشام میذارمت دیوونه نکن منو بسه بیا بیا با هم باشیم مث اون قدیما میچینم شمعارو رو زمین عاشقونه هارو بیا ببین بیا دل منو پس بگیر میگیره منو تنهاییا توام یه ذره کوتاه بیا این چیزا نبوده که بین ما بیا تو آسمون عین ماه بیا تو آسمون عین ماه گردن منه همه بدیا تو حق داری بری بگی نمیای حالا که ندارمت رو چشام میذارمت دیوونه نکن منو بسه بیا بیا با هم باشیم مث اون قدیما گردن منه همه بدیا تو حق داری بری بگی نمیای حالا که ندارمت رو چشام میذارمت دیوونه نکن منو بسه بیا بیا با هم باشیم مث اون قدیما
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز یوسف زمانی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. یوسف زمانی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده گردن منه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که گردن منه یوسف زمانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای یوسف زمانی و گردن منه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. یوسف زمانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر گردن منه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. یوسف زمانی امیدوار است با عاشقانه گردن منه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت گردن منه یوسف زمانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از گردن منه یوسف زمانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز یوسف زمانی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. یوسف زمانی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده گردن منه را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که گردن منه یوسف زمانی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای یوسف زمانی و گردن منه او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. یوسف زمانی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر گردن منه به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. یوسف زمانی امیدوار است با عاشقانه گردن منه بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت گردن منه یوسف زمانی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از گردن منه یوسف زمانی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

شاید کمتر کسی باشد موزیک گردن منه یوسف زمانی را نشنیده باشد. یوسف زمانی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی یوسف زمانی برای آهنگ فوق العاده گردن منه و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا گردن منه یوسف زمانی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از موزیک گردن منه در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام یوسف زمانی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت گردن منه پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ یوسف زمانی گردن منه خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود یوسف زمانی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه گردن منه تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. یوسف زمانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با آهنگ گردن منه فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن گردن منه یوسف زمانی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
غلام رضا گفته:

عالی عالی خوشم آمد از آهنگ ناب