یک هندزفری بی سیم عالی برای موزیک گوش دادن چه ویژگی هایی دارد؟

یک هندزفری بی سیم عالی برای موزیک گوش دادن چه ویژگی هایی دارد؟

در حال حاضر سبک زندگی ما باعث شده تا بیشتر از گذشته از هندزفری استفاده کنیم. مثلاً هنگام ورزش ترجیح می‌دهید که از شنیدن موسیقی هم لذت ببریم. یا پشت فرمان و در حال راه رفتن، به‌راحتی بدون درگیری دستمان، با دیگران صحبت کنیم. سیم هندزفری هم که حسابی دست و پا گیر است. پس ناخودآگاه به سراغ هندزفری بی سیم می‌رویم. هندزفری بی سیم در حال حاضر بسیار متنوع شده است. کدام هندزفری را بخریم؟ خب هر هندزفری قیمت و امکانات متفاوتی دارد. پس بهتر است مشخصات کلی هندزفری بی سیم ایدآل را بدانید تا خودتان مثل یک متخصص انتخاب کنید.

یک هندزفری بی سیم عالی برای موزیک گوش دادن چه ویژگی هایی دارد؟

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 43

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

پشتیبانی از جدیدترین تکنولوژی

در حال حاضر تکنولوژی‌های مختلفی هر روز به بازار می‌آیند. بهتر است هندزفری بی سیم از جدیدترین تکنولوژی ارتباطی بلوتوث پشتیبانی کند. هرچه تکنولوژی ارتباطی هندزفری جدیدتر باشد، برد و کیفیت پخش هندزفری بهتر خواهد بود.

امروزه با پیشرفت چشمگیر تکنولوژی انواع هدفون و انواع هندزفری با برندهای مختلف و کیفیت‌های گسترده در بازار رونمایی و عرضه می‌شود، که شما با توجه به نیاز خود می‌توانید هدف خوب و باکیفیت که برای‌تان مناسب‌ترین گزینه است خریداری کنید.

برد عالی برای استفاده از راه دور

امکان دارد در باشگاه ورزشی، گوشی خود را بخواهید در کمد لباس قرار دهید و از هندزفری بی سیم برای پخش موسیقی استفاده کنید. یک هندزفری بی سیم عالی باید برد مناسبی داشته باشد. البته توجه داشته باشید که برد هندزفری، به گیرنده بلوتوث گوشی شما نیز بستگی دارد.

پشتیبانی از استاندارد ضدتعریق، ضدپاشش آب و ورود گردوغبار

وقتی از هندزفری بی سیم استفاده می‌کنید، احتمال دارد باران بیاید. یا اینکه حین فعالیت ورزشی، ممکن است تعریق شدیدی داشته باشید. این تعریق می‌تواند به هندزفری بی سیم نیز آسیب وارد کند. پس بهتر است که حتماً هندزفری از استاندارد ضدتعریق ضد پاشش آب و ورود گردوغبار پشتیبانی کند. حین خرید هندز فری بی سیم به این موارد حتماً باید دقت کنید. یکی از بهترین برند های تولید کننده هندزفری های بی سیم ضد آب ایرپادهای اپل هستند، این هندزفری ها علاوه بر داشتن ارگونومی مناسب و استفاده بسیار راحت از قابلیت ضدآب بودن پشتیبانی میکند.

ایرپاد نسل اول، همان اولین سری از ایرپادی است که در سال 2016 به بازار عرضه شد. این ایرپاد را به‌صورت انحصاری در رنگ سفید تولید کردند. ایرپاد نسل اول از نظر ظاهری هیچ تفاوتی با ایرپاد های قدیمی نداشت. البته اپل برای افزایش کیفیت صدا در این نوع هندزفری از تراشه مخصوص WIاستفاده کرد. به همین خاطر کاربران اپل، با خرید هندزفری ایرپاد جدید، علاوه بر نحوه اتصال بلوتوث، از کیفیت صدای بهتر نیز بهره‌مند می‌شدند.

درایور صدای مناسب

یک هندزفری بی سیم عالی برای موزیک گوش دادن چه ویژگی هایی دارد؟

یک هندزفری بی سیم عالی برای موزیک گوش دادن چه ویژگی هایی دارد؟

منظور از درایور، همان قطعه‌ای است که صدا را پخش می‌کند. اکثر هندزفری‌های برند و گران‌قیمت، از درایورهای قدرتمند و معروف استفاده می‌کنند. درایور صدا است که تفکیک صدا، بیس و کیفیت کلی صدا را ایجاد می‌کند. پس در نتیجه هنگام خرید هندزفری بی سیم باید حتماً به درایور صدای آن دقت کنید. معمولاً همیشه مشخصات درایور صدا در بخش مشخصات یا روی جعبه هندزفری درج می‌شود.

باتری هندزفری

باتری هندزفری بی سیم اهمیت بسیاری در انتخاب شما دارد. انتخاب نوع باتری هندزفری چالش بسیار بزرگ برای طراحان است. در اصل وقتی که نوبت به طراحی هدفون‌های رو گوشی بزرگ می‌رسد، خیال طراحان راحت می‌شود. زیرا می‌توانند باتری‌های بزرگ با ظرفیت عالی و وزن نسبتاً سنگین را در فضای هدفون طراحی کنند؛ اما هندزفری بی سیم تو گوشی یا دورگردنی فضای کمی برای باتری دارد. به همین خاطر مجبور هستند که از انواع خاصی باتری با ظرفیت محدود استفاده کنند. معمولاً قدرت باتری هندزفری‌های دورگردنی از هندزفری‌های توگوشی بیشتر است. پس در صورتی که به دوام و طول عمر باتری اهمیت می‌دهید، انواع هندزفری دورگردنی مانند هندزفری شیائومی را انتخاب کنید.

هدفون redmi airdots یکی از انواع محبوب و مقرون‌به‌صرفه هندزفری های شیائومی محسوب می‌شود. اگر به‌دنبال یک هندزفری بلوتوث شیائومی با قیمت مناسب هستید، حتماً باید ایرداتز را در لیست خرید خودتان قرار دهید. دامنه قیمت هندزفری شیائومی بسیار وسیع است. با وجود این، ایرداتز 1 یکی از انواع اقتصادی و بسیار پرطرفدار محسوب می‌شود.

یک هندزفری بی سیم عالی برای موزیک گوش دادن چه ویژگی هایی دارد؟

یک هندزفری بی سیم عالی برای موزیک گوش دادن چه ویژگی هایی دارد؟

نوع شارژر

هندزفری‌های بی‌سیم همگی شارژی هستند. در بخش قبلی هم درباره باتری انواع هندزفری صحبت کردیم؛ اما هر هندزفری به شکل خاصی شارژ می‌شود. مثلاً مدل‌های مشابه هندزفری ایرپاد، از طریق یک کیس بی‌سیم و همراه شارژ می‌شوند. یعنی وقتی که هندزفری را داخل آن قرار می‌دهید، هندزفری به‌صورت خود از طریق کیس شارژ می‌شود و شما باید کیس را به شارژ بزنید. این روش شارژ مزایای بسیاری دارد. به این ترتیب یک شارژر همراه در طول روز کنارتان دارید که می‌توانید از آن به‌راحتی استفاده کنید. این نوع کیس معمولاً با کمک شارژرهای بی‌سیم نیز شارژ می‌شوند و دیگر نیازی به سیم برای اتصال نخواهید داشت.

برخی دیگر از انواع هندزفری بی سیم با کمک سیم و آداپاتور شارژ می‌شوند که همان روش قدیمی و کلاسیک است. البته در این باره نیز باید دقت کنید که نوع شارژر هندزفری چیست؟ برخی انواع شارژر قابلیت شارژ سریع دارند که بسیار مهم و ضروری هستند. به این ترتیب در کمترین زمان می‌توانید هندزفری خود را شارژ کرده و از آن استفاده کنید.

نوع طراحی و در نظر گرفتن ارگونومی گوش

نوع طراحی هندزفری بی سیم اهمیت بسیاری دارد. برخی انواع هندزفری بی سیم به‌صورت دور گردنی و برخی دیگر به‌صورت هدفون روگوشی طراحی می‌شوند. در عین حال برخی انواع هندزفری به سیم به‌صورت توگوشی و دوگوشی مجزا همانند ایرپاد اپل طراحی می‌شوند. اصلاً نمی‌توان گفت که این هندزفری از هندزفری دیگر بهتر است. بلکه بهتر را خود شما مشخص می‌کنید. یعنی بر اساس سلیقه و نوع استفاده می‌توانید یکی را انتخاب نمایید. مثلا برای افرادی که از هندزفری برای تلفن‌های تجاری در طول روز استفاده می‌کنند، بهتر است از انواع هندزفری توگوشی همانند ایرپاد استفاده نمایند. هندزفری‌های دورگردنی نیز مخصوص افراد ورزشکار است که فعالیت بدنی سنگین دارند. در عین حال افرادی که به کیفیت و بلندی صدا اهمیت می‌دهند، می‌توانند از مدل‌های هدفون روگوشی استفاده نمایند.

در آخر وزن هندزفری

وزن هندزفری بی سیم نیز اهمیت بسیاری دارد. اگر وزن هندزفری بی سیم سنگین باشد، بر اساس نوع طراحی، روی سر یا داخل گوش احساس سنگینی خواهید کرد. در صورتی که هندزفری توگوشی خیلی سبک باشد، حین فعالیت سنگین بدنی، متوجه افتادن آن از گوشتان نخواهید شد. پس وزن هنزفری بی سیم نیز اهمیت بسیاری دارد.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: