اهنگ یادت میاد یه روز واست دوستت دارم میخوندم محسن لرستانی ❤️ متن کامل

محسن لرستانی – یادت میاد

دانلود اهنگ جدید محسن لرستانی به نام یادت میاد با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یادت میاد محسن لرستانی از رسانه موزیکیشو

Mohsen Lorestani Yadet Miad Download mp3 320 + Lyrics text

محسن لرستانی – یادت میاد

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 157

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن لرستانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن لرستانی – یادت میاد

عجب این عمر تموم شد چه دور از هم حروم شد چه روزگار شیرینی که موند و ناتموم شد عجب این عمر تموم شد عجب این عمر تموم شد چه دور از هم حروم شد چه روزگار شیرینی که موند و ناتموم شد چه روزگار شیرینی که موند و ناتموم شد من آن مرغ اسیرم ناگزیرم ناگزیرم من آن مرغ اسیرم ناگزیرم ناگزیرم برای خود بخوانم برای خود بخوانم تا بمیرم تا بمیرم هی آرزوی گمگشته ی من امشب مهمان کیستی هی آرزوی گمگشته ی من امشب مهمان کیستی تو درد منی تو درد منی تو درد منی بگو امشب درمان کیستی درمان کیستی درمان کیستی یادت میاد یه روز واست دوستت دارم میخوندم با شوق رویت تا سحر چشم انتظار میموندم اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد از من نصیحت بشنو ای دل آروم بگیر تو سینه که زندگی همینه روز از نو روزی از نو ای دل خسته شدم از بس که با غریبه ها دیدمت به راه عشقو عاشقی چه بی وفا دیدمت دلتنگیات برای من بود لطفت برای دیگرون رنج و غمت تو سینه ی من خودت سرای دیگرون اما دیگه تموم شد یادت میاد یه روز واست دوستت دارم میخوندم با شوق رویت تا سحر چشم انتظار میموندم اما دیگه تموم شد عمرم به پات حروم شد از من نصیحت بشنو ای دل آروم بگیر تو سینه که زندگی همینه روز از نو روزی از نو ای دل خسته شدم از بس که با غریبه ها دیدمت به راه عشقو عاشقی چه بی وفا دیدمت دلتنگیات برای من بود لطفت برای دیگرون رنج و غمت تو سینه ی من خودت سرای دیگرون اما دیگه تموم شد
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ محلی خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ کردی و اهنگ کرمانشاهی و اهنگ قدیمی و اهنگ محلی میباشد.

کمی سوز دل را از زبان خواننده کردی و کرمانشاهی محسن لرستانی بشنویم. در میان موزیک های محلی اهنگی که بتواند در مراسم های عروسی و مجلس های شاد افراد را به وجد بیاورد بهترین گزینه موزیک کردی می باشد.
محسن لرستانی در اهنگ یادت میاد خود توانسته هنر خوانندگی خود را نشان دهد که سعی دارد ابتدا به آرامی دکلمه ای را بیان کند و سپس موزیک اصلی را شروع کند و باعث دلگرمی همه شنونده ها شود.
هم اکنون می توانید این موزیک آرام را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

محسن لرستانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ یادت میاد به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده یادت میاد محسن لرستانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای محسن لرستانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه یادت میاد خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه یادت میاد بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده یادت میاد دعوت کرده است. محسن لرستانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. یادت میاد محسن لرستانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. محسن لرستانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در قطعه یادت میاد این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و محسن لرستانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از یادت میاد محسن لرستانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
دلشکسته از همه گفته:

😔💔ای خدا