آرش و مسیح بیا بازم | دانلود اهنگ جدید آرش و مسیح بیا بازم + متن کامل

مسیح و آرش – بیا بازم

دانلود آهنگ قدیمی مسیح و آرش به نام بیا بازم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بیا بازم مسیح و آرش از رسانه موزیکیشو

Masih & Arash Bia Bazam Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح و آرش – بیا بازم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 8

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسیح و آرش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسیح و آرش – بیا بازم

بیا بازم بزار رنگی بشه دنیام کنارت هنوزم من دلم گیره چشام خیره به راهت بیا تا دل نمرده باز بازم یادم بده پرواز بیا تا دلخوشیم بازم کنار تو بشه آغاز بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم این گوشه میمیرم بیا یادم بده پروازو با دستات دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد بیا بازم بزار با هم بمونیم ما همیشه دلم پیش تو بد گیره میگه بی تو نمیشه بیا تا دل نمرده باز بازم یادم بده پرواز بیا تا دلخوشیم بازم کنار تو بشه آغاز بیا بی تو من از این زندگی سیرم نمیدونی دارم این گوشه میمیرم بیا یادم بده پروازو با دستات دلم با رفتنت دنیاشو از دست داد
توضیحات

آهنگ احساسی و زیبای *بیا بازم* ترند ترین آهنگ این دو برادر یعنی آرش و مسیح است که با این آهنگ تعداد زیادی به طرفداران آن ها اضافه شد و از آن پس توانستند جایگاه دیگری را در صنعت موسیقی به خود اختصاص دهند. آنها تا به امروز چندین آهنگ غیر رسمی و بدون مجوز را در فضای مجازی از خود منتشر کرده اند. از جمله این آهنگ‌ها می‌توان به *بیا بازم*، *هنوز همونم*، *خودتو برسون* و *دیوونه‌وار* اشاره کرد.

این عاشقانه آرام را می توان نقطه عطفی در زندگی حرفه ای آرش و مسیح نامید چرا که با انتشار آن تا مدت ها تب و تاب زیادی به پا شده بود که به این راحتی ها هم  نمی شد آن را خاموش کرد. هنوزم که هنوزه وقتی به این آهنگ گوش می کنید، شما را با خودش به روزهایی می برد که با این آهنگ لحظه های تلخ و شیرینی را تجربه کردید و در هر دو صورت یک لبخند روی لب هایتان نقش می بندد. این آهنگ از آن دسته آهنگ هایی است که نمی توانید به هنگام گوش کردنش با آن همخوانی نکنید و این یعنی موفقیت خالق این اثر.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. در ادامه نیز متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید. موزیکیشو اوقات خوشی را برای شما آرزومند است.

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: