دانلود آهنگ وقتی میخندی احسان خواجه امیری | MP3 اصلی + متن

احسان خواجه امیری – وقتی میخندی

دانلود اهنگ جدید احسان خواجه امیری به نام وقتی میخندی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ وقتی میخندی احسان خواجه امیری از رسانه موزیکیشو

Ehsan Khajeh Amiri Vaghti Mikhandi Download mp3 320 + Lyrics text

احسان خواجه امیری – وقتی میخندی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 476

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احسان خواجه امیری – وقتی میخندی

وقتی میخندی مثل رویایی کاش خودت میدیدی که چقدر زیبایی موج موهاتو قایقا میفهمن حال دریاییتو عاشقا میفهمن وقتی هستی با تو شادم یادت دادم عشقو تو حرفام من که با تو این دنیارو دارم چی میخوام من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی گردنمو یادم نیست رگ من انقد نزدیکی که نبض رو گردنمو یادم نیست من یه جوری عاشقم که ممکنه زیر لبخند تو نابود بشم من اسیر تو بشم آزادم تو رهام نکن که محدود بشم میدونم دست خودت نیست نمیتونی این نباشی نمیتونی وقت خندت اینقدر شیرین نباشی تو نگاهم میکنی که غرق دریا شم که هستم منو ساختن واسه اینکه عاشق باشم که هستم من یه جوری عاشقم که قبل تو زندگی گردنمو یادم نیست رگ من انقد نزدیکی که نبض رو گردنمو یادم نیست من یه جوری عاشقم که ممکنه زیر لبخند تو نابود بشم من اسیر تو بشم آزادم تو رهام نکن که محدود بشم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

احسان خواجه امیری وقتی میخندی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران احسان خواجه امیری را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از احسان خواجه امیری که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران احسان خواجه امیری قطعه وقتی میخندی را جزو بهترین کارهای او می دانند. وقتی میخندی احسان خواجه امیری خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه وقتی میخندی احسان خواجه امیری را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه وقتی میخندی احسان خواجه امیری لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

احسان خواجه امیری وقتی میخندی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران احسان خواجه امیری را خوشحال کرد. اهنگ بسیار خاص و متفاوت از احسان خواجه امیری که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران احسان خواجه امیری ترانه وقتی میخندی را جزو بهترین کارهای او می دانند. وقتی میخندی احسان خواجه امیری خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ وقتی میخندی احسان خواجه امیری را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه وقتی میخندی احسان خواجه امیری لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

احسان خواجه امیری وقتی میخندی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران احسان خواجه امیری را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از احسان خواجه امیری که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران احسان خواجه امیری موزیک وقتی میخندی را جزو بهترین کارهای او می دانند. وقتی میخندی احسان خواجه امیری خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ وقتی میخندی احسان خواجه امیری را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه وقتی میخندی احسان خواجه امیری لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: