احمد شریفی بیقراری ❤️ دانلود اهنگ جدید احمد شریفی بیقراری + متن کامل

احمد شریفی – بیقراری

دانلود اهنگ جدید احمد شریفی به نام بیقراری با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بیقراری احمد شریفی از رسانه موزیکیشو

Ahmad Sharifi Bigharari Download mp3 320 + Lyrics text

احمد شریفی – بیقراری

میانگین امتیاز 4.4 / 5. تعداد امتیازها: 42

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ احمد شریفی – بیقراری

یه شُو بیقراری، خُشَه کِ دیاری (یک شب بیقراری خودش را نمایان کرد) وَری دل نِشَسُ، دلُم زَ هواری (بر روی دل نشست و دلم هواری زد) مو ایگُم زَمَندُم، یو بی کِ وَبَندُم (من می‌گویم وامانده‌ام، این بود که مرا در بند کرد) دل اِیگو یو عشقِ، تو خُت گُفتَه بیذی شیرینه (دل می‌گوید این عشق است، تو خودت گفته بودی شیرین است) مو وُ دل وَ جَنگیم، دو تِیمون دَوَنگیم (من و دل درجنگ هستیم، هر دو گیج و مبهوت هستیم) یکی مَهسِ عشقِ یکی مَنگ (یکی مست عشق است یکی سرگشته) مِن ای شِفتَه بازار، یکی مِردِ رَه‌یَ یکی دَنگ (دراین آشفته بازار یکی مرد راه است و یکی خام) یه شُو بیقراری، وَ دل گُ خُماری! (یک شب بیقراری به دل گفت خماری!) دلُم زَ هَواری بیو و َ دیاری (دلم هواری زد و گفت خودت را نمایان کن) بُگُ تو چه داری که مَهسُم (بگو تو چه داری که مستم) اگر تو که داری نشونیَ یارُم (اگر تو نشانی از یارم داری) بیو تو بذه دَسَ دَسُم (بیا و دست به دستم بده) دل و بیقراری، مو وُ تَهلَه خواری (دل و بیقراری، من و رنج و محنت) یکی مَهسِ عشقِ یکی مَنگ (یکی مست عشق است یکی سرگشته) مِن ای شِفتَه بازار، یکی مِردِ ره‌یَ یکی دَنگ (دراین آشفته بازار یکی مرد راه است و یکی خام)
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز احمد شریفی با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. احمد شریفی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده بیقراری را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که بیقراری احمد شریفی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای احمد شریفی و بیقراری او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. احمد شریفی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر بیقراری به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. احمد شریفی امیدوار است با عاشقانه بیقراری بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت بیقراری احمد شریفی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از بیقراری احمد شریفی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: