امیر مقاره به تنهایی آهنگ دلی را در صفحه مجازی پخش کرد

امیر مقاره اهنگ دلی خود را به انتشار رساند

امیر مقاره یکی از خواننده های گروه موسیقی ماکان بند می باشد که اکنون به تنهایی و بدون رهام هادیان موزیک دلی خود را به انتشار رسانده است.

امیر مقاره اهنگ دلی خود را به انتشار رساند

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 34

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

امیر مقاره خواننده گروه ماکان و انتشار اهنگ دلی قصه من

 

امیر مقاره از خواننده های خوب کشور است که همه شنونده ها او را با گروه ماکان بند می شناسند. این خواننده با صدای زیبا و خاص خود توانسته است شهرت خوبی را در میان خواننده های نسل یک موسیقی ایرانی بدست بیاورد. امیر مقاره که تاکنون کاری به تنهایی انجام نداده است برای اولین بار کاری دلی را به انتشار رسانده است.

در این کار دلی امیر مقاره به تنهایی به خواندن شعری زیبا می پردازد. حتی رهام هادیان خواننده دیگر ماکان از این کار وی بسیار تقدیر کرده است. کار دلی امیر مقاره به نام قصه من به بازار موسیقی وارد شده است. شما کاربران و علاقه مند به دنیای موسیقی می توانید از اینستاگرام امیر مقاره کلیپ زیبای این موزیک را بشنوید و لذت ببرید. امیر مقاره در این خصوص بیان داشته است:

اسم: قصه ي من 🚶‍♂️🧡
كاري كاملا دلي كه اميدوارم واقعي دوسش داشته باشيد 🚶‍♂️🌹🚶‍♂️
نظراتتون خيلي مهمه برام و تمام كامنتهارو
با جونو دل ميخونم 🙏🧡
.
تنظيم : @amirmiladnikzad 💪⭐️

 

دانلود اهنگ جدید ماکان بند

 

ماکان بند اکنون به یکی از ده گروه موسیقی برتر ایرانی تبدیل شده است. این گروه موسیقی با صدایی زیبا و دوستداشتین توانسته است شهرت خوبی را بدست بیاورد. در حاشیه هایی با گروه های دیگر به مانند پازل بند درگیری هایی نیز داشته اند اما همیشه سعی داشته اند تا از حاشیه به دور باشند. اهنگ ماکان بند جدید به نام گره کور به تازگی وارد بازار موسیقی شده است و نقد های مثبتی را نیز به همراه داشته است.

شما می توانید این موزیک زیبا و دوستداشتنی را به همراه سایر اهنگ های این گروه موسیقی به مانند «با تو» «حس عجیب» «کی بودی تو» و .. از رسانه موزیکیشو و در فول آلبوم ماکان بند با کیفیت هایی متفاوت دانلود کرده تا نهایت لذت را ببرید.  امیدواریم بتوانید لحظات خوبی را با ریتم های این گروه موسیقی برای خود و اطرافیانتان بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Fati گفته:

کسایی که خدا هوادارشونه معلومه ک انقد طرفدار دارن😍صداهای خاص که باهم دیگه وکنار هم یکصدامیخونن:)امیر مقاره یک خواننده ای باصدای خش دار وقشنگش که انقد به دل میشینه ورهام هادیان خوانندهای ک صداش انقد آرامش داره...❤همینجوری برین جلو که واقعا لیاقت اینهمه محبوبیت وشهرت رودارین💪😍 بیخیال حرفاوحواشی برین جلو که خدا پشتته ومحکم هواتونوداره💚🌎

Fati گفته:

کسایی که خدا هوادارشونه معلومه ک انقد طرفدار دارن😍صداهای خاص که باهم دیگه وکنار هم یکصدامیخونن:)امیر مقاره یک خواننده ای باصدای وخش دار وقشنگش که انقد به دل میشینه ورهام هادیان خوانندهای ک صداش انقد آرامش داره...❤همینجوری برین جلو که واقعا لیاقت اینهمه محبوبیت وشهرت رودارین💪😍 بیخیال حرفاوحواشی برین جلو که خدا پشتته ومحکم هواتونوداره💚🌎