دانلود اهنگ صد سال با صدای بهنام بانی MP3 + متن کامل

بهنام بانی – صد سال

دانلود اهنگ جدید بهنام بانی به نام صد سال با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ صد سال بهنام بانی از رسانه موزیکیشو

Behnam Bani Sad Sal Download mp3 320 + Lyrics text

بهنام بانی – صد سال

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 28

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم بهنام بانی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ بهنام بانی – صد سال

بد شدی با من رفتی که چی شه تو نگفتی بری میمونه دلم پیشت فکر نمیکردم حست عادی شه بشه بارون چشام هوای دل ابری شه صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم بد شدی با من من دیوونه منی که حالم بی تو داغونه همه میگفتن پات نمیمونه دیدی پات موندم من دیوونه صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم صد سال یه بارم کسی مثل من عاشق نمیشه دوست دارم چطور دلت واسم تنگ نمیشه دوست دارم آخه چرا دلم سنگ نمیشه دوست دارم آره دوست دارم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ قدیمی و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

بهنام بانی یکی از خواننده محبوب کشوری است که در 19 سالگی بصورت تخصصی توانست در عرصه موسیقی فعالیت هنری داشته باشد و این کار بهنام عزیز را توانست به آغوش هنر و خوانندگی بیاندازد. بهنام بانی با انتشار موزیک های بسیاری توانست علاقه افراد و شنونده های به موزیک را به خود جذب کند و همین سبب شده تا بهنام بانی بتواند رکورد فروش بلیت های کنسرت در ایران را که فروش 4100 بلیت در کمتر از 15 است را نصیب خود کند.

بهنام بانی همینطور به آقای سیبیل نیز شهرت داشته و همگی او را با ان نام می شناسند. اهنگ های شاد و آرام او همیشه مورد قبول همگان بوده و در عرصه موسیقی خوش درخشیده است. این موزیک از بهنام بانی نیز می تواند برای شما لذت بخش باشد.

توقع موردی است به معنای کلمه انتظار. زمانی که ارتباط قوی با کسی دارید و ممکن است از او حرکتی اشتباه سر بزند در این میان شما می گویید که توقع چنین حرکتی را از این فرد نداشته اید. اهنگ توقع ندارم نیز از این موضوع برگرفته شده است و یکی از اهنگ های بسیار زیبای بهنام بانی می باشد.

اکثر همکاری های بهنام بانی با حامد برادران بوده و در این مسیر نیز بسیار موفق می باشد. توقع ندارم بهنام بانی موزیکی آرام و بسیار احساسی بوده و معنایی شکست عشقی و یا همان دیسلاو را دارد. بهنام در این موزیک ابتدا سعی دارد تا با گفتن چند دلیل نگذارد عشقش از پیش او برود و این موضوع او را آزار می دهد.

بهنام بانی اواخر سال ۱۳۹۶ ترانه ای شاد و ریتمیک به نام صد سال را روانه ی بازار کرد. صد سال خیلی زود در تمام مهمانی ها به گوش رسید و در بسیاری از پادکست ها و ریمیکس ها جا باز کرد.

شعر و ملودی این قطعه زیبا از عاصف آریا بوده است و کار تهیه کنندگی آلبوم را بار دیگر حامد برادران انجام داده است. همچنین شما می توانید به تمامی آهنگ های بهنام بانی دسترسی آسان و راحتی داشته باشید، تنها کافی است وارد رسانه موزیکیشو شده و از فول آلبوم بهنام بانی که این رسانه برای شما تدارک دیده است هر آهنگی که نیاز دارید را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب دانلود کرده تا برای خود و اطرافیانتان خاطرات خوبی را بسازید.

همکاری های پر شمار بهنام بانی و حامد برادران در این چند سال اخیر تعداد بسیاری کار زیبا و اکثرا شاد را به طرفداران این خواننده پرطرفدار کشورمون رسانده است.

دنیای موسیقی خوشحال است که بهنام بانی با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. صد سال اثری فوق العاده از بهنام بانی است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. بهنام بانی سعی کرده تا در این موزیک حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار صد سال بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود صد سال بهنام بانی جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست بهنام بانی که مربوط به انتشار صد سال میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی بهنام بانی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ صد سال همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. بهنام بانی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار آهنگ صد سال تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای بهنام بانی در موزیک صد سال لذت ببرید.

بهنام بانی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه صد سال به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده صد سال بهنام بانی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای بهنام بانی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه صد سال خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه صد سال بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده صد سال دعوت کرده است. بهنام بانی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. صد سال بهنام بانیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. بهنام بانی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک صد سال این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و بهنام بانی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از صد سال بهنام بانی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: