حمیدرضا صدری بزنگاه | دانلود اهنگ تیتراژ بزنگاه سریال ماه رمضون بزنگاه + متن

حمیدرضا صدری – بزنگاه

دانلود آهنگ قدیمی حمیدرضا صدری به نام بزنگاه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بزنگاه حمیدرضا صدری از رسانه موزیکیشو

Hamidreza Sadri Bezangah Download mp3 320 + Lyrics text

حمیدرضا صدری – بزنگاه

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 19

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

یکی دیگر از سریال های پر طرفدار ماه رمضان های سال های گذشته سریالی به کارگردانی رضا عطاران بود که تحت عنوان ” سر بزنگاه” در سال 1387 منتشر شد. این سریال پر مخاطب بر اساس فیلم نامه موفقی که سروش صحت نوشته بود فیلمبرداری شد. بازیگران و هنرمندان حرفه ای همچون مرجانه گلچین، حمید لولایی، غلامرضا نیکخواه و خود رضا عطاران در اسن سریال هنر نمایی کرده اند.

این سریال به دلیل روند داستانی بسیار متفاوتی که داشت مورد انتقاد های بسیاری قرار گرفت و مضمون انتقادها هم هنجار شکنی هایی بود که در این سریال به نمایش گذاشته می شد که نهایتا منجر به توقیف ادامه پخش آن شد. اما بعد از مدتی این خبر توقیف لغو شد و پخش سریال منوط به سانسور برخی از سکانس ها ادامه پیدا کرد.

به مناسبت ماه رمضان امسال بر این شدیم تا یادی کنیم از سریال های نوستالژی و خاطره انگیز ماه مبارک رمضان در سالیان گذشته که این سریال هم در بین لیست بهترین ها قرار داشت. شما عزیزان می تونید همین حالا آهنگ تیتراژ آن را با کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید. امیدواریم از شنیدن این آهنگ بی کلام و آرام لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: