اهنگ سریال 5 کیلومت تا بهشت | دانلود اهنگ آریا عظیمی نژاد تیتراژ سریال 5 کیلموتر تا بهشت

تیتراژ سریال ۵ کیلومتر تا بهشت

دانلود آهنگ قدیمی آریا عظیمی نژاد به نام تیتراژ سریال ۵ کیلومتر تا بهشت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ تیتراژ سریال ۵ کیلومتر تا بهشت آریا عظیمی نژاد از رسانه موزیکیشو

Arya Aziminejad 5 Kiloometr Ta Behesht Download mp3 320 + Lyrics text

تیتراژ سریال ۵ کیلومتر تا بهشت

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 23

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
توضیحات

در سال 1390 سریالی پخش شد که حواشی بسیار زیادی را ایجاد کرد. این سریال درواقع یکی از مجموعه های ماه رمضان در سال 1390 بود که از شبکه سه سیما پخش شد. این مجموعه به مانند سریال دیگر علیرضا افخمی به نام او یک فرسته محبوبیت چندانی نیافت و حتی دردسرهایی را هم بوجود آورد. به هر حال باید این سریال دیده باشید و از موضوع ماورائی آن اطلاع کاملی را بدست آورده باشید.

آریا عظیمی نژاد یکی از هنرمندان در رشته موسیقی بوده که زحمت ساخت اهنگ های بی کلام در تیتراژ پایانی و ابتدایی سریال 5 کیلومتر در بهشت را بدست داشته است. این موزیک ریتمی آرام و اما ترسناک دارد که می توان از آن برای ساخت کلیپ های اینستاگرامی به خوبی استفاده کرد. به هرحال شنیدن این موزیک می تواند کمی هیجان انگیز باشد.

هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شندین اهنگ سریال 5 کیلومتر تا بهشت ساخته آریا عظیمی نزاد نهایت لذت را ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
sim گفته:

باسلام....میخواستم بگم آقای علیرضا افخمی یکی از بهترین کارگردانان ایران بوده و هستند و سریالهای ایشون همیشه عالی و پرمخاطب ان.. مخصوصا سریال زیبای اویک فرشته بود که همه میدونن بی نظیره و مانند نداره...نمیدونم چطور نوشتین که این سریال محبوب نیست!حتی سریال پنج کیلومتر تا بهشت درسته که حواشی رو به دنبال داشت اما سریال زیبا و خوش ساختی بود...