ستاره رامین بیباک | دانلود اهنگ ستاره رامین بیباک + متن کامل +  ویدیو

رامین بیباک – ستاره

دانلود اهنگ جدید رامین بی باک به نام ستاره با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ ستاره رامین بی باک از رسانه موزیکیشو

Ramin Bibak Setare Download mp3 320 + Lyrics text

رامین بیباک – ستاره

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد امتیازها: 7

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رامین بی باک
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رامین بیباک – ستاره

میخوام بهت ثابت شه دیوونم شدی زندگیم شدی جونم حالی که تو این روزا دارم به تو و عشق تو مدیونم حالی که تو این روزا دارم به تو و عشق تو مدیونم من همه دنیارو با تو دارم کیو جات بذارم کی به جز تو میتونه قلبمو آروم کنه تویی تک ستارم همه ی دار و ندارم اون چشا میتونه جادوم کنه همین که تو باشی برام بسه تو خود خود آرزوهامی دیگه چیزی نمیخوام از دنیا تو درست همون که میخوامی دیگه چیزی نمیخوام از دنیا تو درست همون که میخوامی من همه دنیارو با تو دارم کیو جات بذارم کی به جز تو میتونه قلبمو آروم کنه تویی تک ستارم همه ی دار و ندارم اون چشا میتونه جادوم کنه
توضیحات

رامین بیباک خواننده جوان و دوست داشتنی موسیقی کشورمان که با الهام گرفتن و الگو قرار دادن شادمهر عقیلی وارد صنعت موسیقی پاپ شده بود، با آهنگ جدیدش به دنیای موسیقی بازگشت. این خواننده که مدتی به شادمهر ایران هم مشغول بود در طی سالها فعالیت خود با انتشار آهنگ های زیبا و عاشقانه توانست مسیر موفقیت را به خوبی طی کند.

رامین بی باک هم یکی دیگر از خواننده های جوان هنرمند و با استعداد و خوش آتیه صنعت موسیقی پاپ داخلی است. این جوان خوش صدا که تا کنون صدای او را با آهنگ های *هوادار توام * و *فرصت * در موزیکیشو شنیده ایم، اخیرا آهنگ احساسی جدیدی با نام *ستاره* را منتشر کرده است.

این آهنگ عاشقانه دارای ریتمی شاد و بسیار خوش انرژی است که شاید گوش دادن به آن در یک عصر تابستانی بتواند حال و هوای شما را عوض کند. شما عزیزان موزیکیشویی می توانید این آهنگ ریتمیک را هم اکنون با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و از گوش دادن به آن لذت ببرید.

در ادامه متن کامل ترانه را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

موزیکیشو اوقات خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
safe گفته:

ممنونم رامین جان.مدتی بود نبودی .عالی بود