دانلود اهنگ حیف که ماجرای هم نشدیم رضا بهرام + متن کامل

رضا بهرام – حیف که ماجرای هم نشدیم

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام حیف که ماجرای هم نشدیم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حیف که ماجرای هم نشدیم رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Adame Sabegh Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – حیف که ماجرای هم نشدیم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 264

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – حیف که ماجرای هم نشدیم

آخر یک نفر خسته و تنهال ماند آخر بغض من پیش دلت جا ماند بی تو آدم سابق نشدم من دگر عاشق نشدم بردی هوای مرا حیف که ماجرای هم نشدیم ما برای هم نشدیم بردی تو جان مرا پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا به تقاص کدام کار من شده است غم تو یار من چه خزان بدی بهار من نکند ببری از یادم چه کنم ندهی بر بادم گر تو رسی به فریادم پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا پر پر کردم گل باغ غرورم را تا در دستان تو باشد دل تنها چنان کشتی دل غرق نگاهت شد که رفت از یاد من غمهای این دنیا
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی و اهنگ قدیمی میباشد.

رضا بهرام با نام واقعی رضا هلاورجانی متولد سال ۷۰ در شهر یزد میباشد. این خواننده که خانواده ای ورزشی به دنیا آمده است با تشویق پدر به سمت خوانندگی و موسیقی رفت و اما بعد از فوت پدر در ۱۴ سالگی اش حرف و نصیحت پدر را فراموش کرد و در چرخشی جالب به سمت فوتبال حرفه ای کشیده شد و با بازی در فولاد یزد سپس فولاد خوزستان مسیر ورزشی اش را شروع کرد. دست تقدیر برای رضا بهرام به گونه ای رقم خود که در پی مصدومیت زانو، مجبور شد فوتبال را هم ببوسد و کنار بگذارد.

رضا بهرام از بعد دوران دانشگاه دوباره به خوانندگی روی آورد و به تهران آمد و با کار بر روی صدا و مهارت های خویش به دنبال فرصتی برای اثبات خودش بود. این فرصت از پس آشنایی با مسعود جهانی برآمد. این خواننده در واقع به نوعی کشف و معرفی مسعود جهانی است. اولین حضور حرفه ای وی هم در آّهنگ گلی مسیح و آرش بود که در نقش همخوان ایفای نقش کرد.

پس از موفقیت صدای رضا بهرام این خواننده با آشنایی با حسین توتونچیان، تحت لیبل موسسه ققنوس درآمد و با حمایت این برند توانست آهنگ های فوق العاده و پر طرفداری چون کجایی، لطف، کاش و … در کنار آن آهنگ محبوب و فوق العاده گل عشق را که با استقبال فوق العاده ای مواجه شد.

رضا بهرام در همکاری جدید خود با تنظیم کننده‌ی خوب کشورمون یعنی حامد دهقانی ، این بار ترانه ای بسیار بسیار احساسی و عاشقانه را به بازار موسیقی ایران روانه کرده است. آهنگی که با اوج های خاص رضا بهرام پرپر کردم گل باغ غرورم را ، را فریاد می‌زند و لذت گوش دادن به آهنگ آخر داغ تو در دل من ماند رضا بهرام را چند برابر می‌کند.

تنظیم و میکس و مسترینگ حامد دهقانی و آهنگسازی فوق العاده خوب D-Pop در این ترانه ، قدرت کار را چند برابر کرده است.

در این پست شاهد ویدیوی اجرای زنده پر پر کردم گل باغ غرورم را رضا بهرام را نیز می‌توانید تماشا نمایید.

رضا بهرام را می توان از موفق ترین خواننده های نوظهور در دنیای موسیقی دانست. این خواننده با انتشار موزیک های بسیار ناب و دوستداشتنی محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. صدای زیبای رضا بهرام سنتی است و این صدا خود آرامش را برای شنونده های به ارمغان می آورد. همچنین این خواننده در ساخت موزیک برای دو سریال خانگی به نام های دل و ممنوعه خود را موفق جلوه داده است.

اکنون رضا بهرام با انتشار موزیک جدید خود که حواشی بسیاری نیز به همراه داشته است پرشورتر از همیشه به دنیای موسیقی بازگشته است. شما می توانید اهنگ جدید شاد و سایر آهنگ های رضا بهرام را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ آدم سابق رضا بهرام از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ رضا بهرام آدم سابق نهایت لذت را برده باشید.

رضا بهرام آدم سابق را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. اهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا بهرام را خوشحال کرد. آهنگ بسیار خاص و متفاوت از رضا بهرام که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا بهرام اهنگ آدم سابق را جزو بهترین کارهای او می دانند. آدم سابق رضا بهرام خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک آدم سابق رضا بهرام را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه آدم سابق رضا بهرام لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

رضا بهرام خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ آدم سابق به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده آدم سابق رضا بهرام میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا بهرام دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک آدم سابق خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه آدم سابق بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده آدم سابق دعوت کرده است. رضا بهرام به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. آدم سابق رضا بهرامرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا بهرام که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک آدم سابق این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و موزیک ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا بهرام از آن مستثنی نیست. امیدواریم از آدم سابق رضا بهرام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه آدم سابق رضا بهرام را نشنیده باشد. رضا بهرام دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی رضا بهرام برای قطعه فوق العاده آدم سابق و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا آدم سابق رضا بهرام همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ آدم سابق در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام رضا بهرام در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت آدم سابق پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ رضا بهرام آدم سابق خود نیز گواه موفقیت بالای این ترانه است که باعث شده تا خود رضا بهرام نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به موزیک آدم سابق تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. رضا بهرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و با موزیک آدم سابق فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن آدم سابق رضا بهرام لذت ببرید.

رضا بهرام حیف که ماجرای هم نشدیم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا بهرام را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از رضا بهرام که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا بهرام موزیک حیف که ماجرای هم نشدیم را جزو بهترین کارهای او می دانند. حیف که ماجرای هم نشدیم رضا بهرام خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک حیف که ماجرای هم نشدیم رضا بهرام را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه حیف که ماجرای هم نشدیم رضا بهرام لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Elnaz گفته:

بیصبرانه منتظر این آهنگم ممنون از صدای خوب و تحریر بینظیرخواننده ی محبوبمون :)

Armita گفته:

عالیییییییبییییییییییههههههههههههه وای من دیوونه همه آهنگاشم بی نهایت دوسشون دارم و هیچ ربطی هم ب عاهنگ ایهام ندارع حرف الکی نزنین لطفن من بی صبرانههههههه منتظرمممممممم?????????????????????????????????

نسترن گفته:

من عااااششششقتمممم

امیر علی گفته:

عالیه

ادمین گفته:

خیر هنوز تصمیم نگرفتن بدن یا خیر :دی

نادیا گفته:

این الان تکمیل شده ش هستش؟؟؟

مثل همیشه عالیه.رضا بهرام گفته:

واقعا زیباست صدای رضا بهرام

ادمین گفته:

این آهنگ هنوز منتشر نشده و فقط دمو داره

مهرداد گفته:

چرا اصل این آهن ( پر پر کردم ) تو سایتها نیست ؟ من هر سایتی میدم دموش رو پیدا میکنم‌. اصل این آهنگو میخوام ، لطفا راهنمایی کنید ...

رضا گفته:

خیلی خیلی خیلی خیلی عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

مرضیه گفته:

بنظرم رضابهرام یکی از قطبهای موسیقی ایرانه.من که اهل موسیقی نیستم رو به خوبی جذب کرده ومحااااله هرروز آهنگاشوگوش ندم...با آرزوی بهبودی کامل براشون .منتظر شنیدن صدای بکرشون می مونیم.

امیر نگه گفته:

تقریبا هست و همین باعث ایجاد حاشیه برای آقای بهرام شد

،،،، گفته:

عالی بود. این ملودی یکی از آهنگای ایهام نیست؟

.... گفته:

به نظرم ربطی به آهنگ ایهام نداره فقط یکم شبیه آهنگ به این قشنگی چرا منتشر نمیشه؟

... گفته:

به نظرم ملودیش ربطی به ملودی ایهام نداره آهنگ به این قشنگی چرا منتشر نمیشه؟

کامی گفته:

خیلی عالیه داداش رضا خاهشا زود تر ما منتظریم

مجید گفته:

رضا بهرام فوق‌العاده بی نظیره دمت. گرم

ادمین گفته:

والا مارم گرفته :))))

هستی گفته:

چقد منتظرباشیم دیگه لطفا زمان دقیقشوبگین ازبس نگا کردیم صفحات رو کورشدیم دیگه

ahmad گفته:

عالی ولی ولی در حد کاری قدیمی تر نبود

Trou گفته:

اون حاله خرابه‌منو فقط خودت میتونی‌خوبش کنی... واقعا صدات حرف نداره بخصوص این‌اهنگت...حرفه دله‌منه...پس‌کی‌منتشر میشه‌؟؟

امید گفته:

نمیگم بی نظیر میخونی ولی با شنیدن آهنگای زیبات حال دلم خوب میشه....???اونایی که میاید نظر میدید چرا کپی کردی و چرا اینطور اونطوره خواهشا کارشو بی مزد نکنید ...اگه میتونید خودتون فقط یه ترک مثلش رو کپی کنید انقدرم نمیخواد نظر چرت بدید???? بخون رضا جون تو فقط بخون ????

فرشاد گفته:

رضا هلاورجانی عزیز هیچ صدایی به زیبایی صدای تو ندیدم و نخواهم دید امید وارم در زندگی آن بهترین روز ها را تجربه کنی

محسن گفته:

برا اهنگات جوووون میدم واقعا بی نظیری مطابقت نیست کسی❤❤❤❤

ادمین گفته:

بیاین دعا کنیم شاید بیاد :دی

Narges گفته:

عااالیههه کی کاملش میاد پس

آرزو گفته:

مثل هــــــمیشہ عالــــــــــــــــــۍ صداتون واقعا بۍ نظیره❤??

Reza گفته:

بابا این رضا بهرام مردمو مسخره کرده دوماه. پرپر کرده مارو ی اهنک بده بیرون هستن خواننده های ک از ایشون بهتر میخونن دوازه تا ترک میدن بیرون تو ی هفته حالا رضا بهرام ی اهنگ پرپر کرده دوماه طرف دار جم میکنه جم کن بابا مردم مسخره شما نیس ک تازه اهنگ کس دیگرو کپی کرده از شما بعیده اقا رضا ????? دیززززز اهنگ بعدی

Reza گفته:

بابا این رضا بهرام مردمو مسخره کرده دوماه. پرپر کرده مارو ی اهنک بده بیرون هستن خواننده های ک از ایشون بهتر میخونن دوازه تا ترک میدن بیرون تو ی هفته حالا رضا بهرام ی اهنگ پرپر کرده دوماه طرف دار جم میکنه جم کن بابا مردم مسخره شما نیس ک تازه اهنگ کس دیگرو کپی کرده از شما بعیده اقا رضا ????? دیززززز اهنگ بعدی کپی بعدی یک امتیاز ??

Trou گفته:

پس‌کی میاد؟؟هر روز میام‌نگا‌میکنم...صداتون حرف نداره‌واقعا.

شهاب گفته:

موزیک خیلی قشنگی هست . زانیارم گفته ملودی منو کپی کرده . چرا میگه الان دنیای موزیک واهنک شده کپی همش تازه از خدام باشه از دور خارج شده قدیمی شده اینجوری خودشو باز می‌کشه بالا کنار رضا عزیز

مسعود زاهدان گفته:

واقعا مثل همیشه محرکه خوندید آرزوی حضور در کنسرت شما را دارم استاد بهرام??

ززی گفته:

سلام آقای رضا بهرام آهنگ جدیدتون مثل همیشه عالیه ???? آلبو م جدیدتون زودتر بفرستید به بازلر???

sheller گفته:

خیلی خوب بود ماشالا چش نخوری ایشالا

شلر گفته:

خیلی عالی میخونی ماشالا چش نخوری ایشالا

Mahya گفته:

من خیلی منتظرم لطفا یه تاریخی بگید و من واقعا همه ی اهنگ های رضا بهرامو دانلود کردم

Yws گفته:

اخ که خداسسسسس?♥️

سمانه گفته:

من همیشه قبل از اینکه از ی اهنگ خوشم بیاد اول صدای خواننده برام مهمه که تنها خواننده ای که اینطور بود و اهنگاش رو واقعا دوس داشتم اقای بهرام بود ازتون ممنونم واقعا اهنگاتون عالین❤

سمانه گفته:

من همیشه قبل از اینکه از ی اهنگ خوشم بیاد اول صدای خواننده برام مهمه که تنها خواننده ای که اینطور بود و اهنگاش رو واقعا دوس داشتم اقای بهرام بود ازتون ممنونم واقعا اهنگاتون عالین❤

فرشاد گفته:

سلام اقا عالی مثل بقیه اهنگاش ولی توروخدا کی میخواد پخش بشه یه تاریخی بگین مابدونیم

Maryam گفته:

مث همیشه عالی ??????????

کریم تیموری گفته:

Very good thank you mr.bahram

آرتمیس گفته:

خیلیییییییی عالییییییی و حس خوبی بهم میده پس کی اهنگتونو کامل میتونیم گوش کنیم؟؟؟!!!??

رجایی فر❤? گفته:

عالی . هرروز میام و میبینم که اومده اهنگه یا نه بازم مثل همیشه ترکوندید.

Leila گفته:

چرا منتشر نمی‌شه اقا من با اهنگ های شما اروم می‌شم

Rezabahram.ofcial@ گفته:

ممنون از نظراتتون زودزود منتشر خواهد شد

احمد شهاب گفته:

خیلی عالی میخونی طرفدار تمام آهنگاتم .منتظر آهنگ های جدیدت هستیم دوست دارم خیلی زیاد.

ادمین گفته:

متاسفانه هنوز تاریخ دقیق مشخص نیست.

Raha گفته:

خییلی خوبه پس کی منتشرمیشه؟؟؟

مهدیس گفته:

فوق العاده مثل همیشه

کیوان گفته:

سلام هنوز به شکل رسمی منتشر نشده آهنگ

Gharibeh گفته:

آهنگ بسیار زیبا و احساسی .ـــ ولی عاخه چرا فقط دمو اهنگ و گذاشتین واسه دانلود ؟؟

کوثر گفته:

واقعا کپیه؟؟؟؟

رجایی فر❤? گفته:

عالیه بازم مثل همیشه ترکوندی عالی بی صبرانه منتظرم?❤?

عباس کریمی گفته:

بینظیری رضا جان تنها کسی هستی ک میشه پا اهنگ هات جون داد حرف اخر دلمم زدی

کیوان گفته:

هنوز میکس و مسترینگ اصلی کار پخش نشده. شاید تغییر کنه. این فقط در حد دموی کار هستش

محمد گفته:

این چرا سرقت هنری کرده ملودی آهنگش دقیقا ملودی آهنگی جانا ایهامه ??? حداقل دقیقا از ملودیش کپی نمیکردی ??? اینم از رضا بهرام ???

مهسا گفته:

عالی مثل همیشه، ممنون

یوسف گفته:

رضاجان تواقعات رو برده بالا این آهنگ وآهنگ سازی بدل من یکی نبود

Parham گفته:

عآلیـــــــــــــه بی صبرانه منتظریم?

زهرا گفته:

بازم مثل همیشه استاد بهرام با اون حنجره طلایش ترکوند?????بی صبرانه منتظراهنگ های جدیدشونیم??

الهام گفته:

خیلی خیلی عالی بود ممنونیم ازتون