دانلود آهنگ گل عشق رضا بهرام | کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

رضا بهرام – گل عشق

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام گل عشق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گل عشق رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Gole Eshgh Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – گل عشق

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 78

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – گل عشق

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین که خوش آمدی رویای من این تو این جان من شوق چشمان من عاشق ها میکشی زیبای من در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه مثل تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رو نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده کفرم و دینم تو هستی هرچه میبینم تو هستی بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شدم روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ عروسی و اهنگ فاز خوب و اهنگ قدیمی و اهنگ مهمونی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ عروسی و اهنگ فاز خوب و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

رضا بهرام با نام واقعی رضا هلاورجانی متولد سال ۷۰ در شهر یزد میباشد. این خواننده که خانواده ای ورزشی به دنیا آمده است با تشویق پدر به سمت خوانندگی و موسیقی رفت و اما بعد از فوت پدر در ۱۴ سالگی اش حرف و نصیحت پدر را فراموش کرد و در چرخشی جالب به سمت فوتبال حرفه ای کشیده شد و با بازی در فولاد یزد سپس فولاد خوزستان مسیر ورزشی اش را شروع کرد. دست تقدیر برای رضا بهرام به گونه ای رقم خود که در پی مصدومیت زانو، مجبور شد فوتبال را هم ببوسد و کنار بگذارد.

رضا بهرام از بعد دوران دانشگاه دوباره به خوانندگی روی آورد و به تهران آمد و با کار بر روی صدا و مهارت های خویش به دنبال فرصتی برای اثبات خودش بود. این فرصت از پس آشنایی با مسعود جهانی برآمد. این خواننده در واقع به نوعی کشف و معرفی مسعود جهانی است. اولین حضور حرفه ای وی هم در آّهنگ گلی مسیح و آرش بود که در نقش همخوان ایفای نقش کرد.

پس از موفقیت صدای رضا بهرام این خواننده با آشنایی با حسین توتونچیان، تحت لیبل موسسه ققنوس درآمد و با حمایت این برند توانست آهنگ های فوق العاده و پر طرفداری چون کجایی، لطف، کاش و … در کنار آن آهنگ محبوب و فوق العاده گل عشق را که با استقبال فوق العاده ای مواجه شد.

رضا بهرام با ترانه‌ای شاد و ریتمیک به نام گل عشق دوباره به موسیقی ایران جان داد. یک ترانه‌ی احساسی عاشقانه که بسیار مناسب مراسم مهمونی ها و عروسی ها می‌باشد. این ترانه‌ی خوش فاز حاصل همکاری رضا بهرام با معین راهبر هنرمند می‌باشد.

آهنگساز این قطعه حامد دهقانی می‌باشد و شعر نیز حاصل همکاری حامد دهقانی و حسین محمودی است. گیتار کار را فرشید ادهمی می‌نوازد و کوئنا هنر امیرحسین کیانپور است. تنظیم و میکس و مسترینگ هم با معین راهبر بوده است.

رضا بهرام را می توان از موفق ترین خواننده های نوظهور در دنیای موسیقی دانست. این خواننده با انتشار موزیک های بسیار ناب و دوستداشتنی محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. صدای زیبای رضا بهرام سنتی است و این صدا خود آرامش را برای شنونده های به ارمغان می آورد. همچنین این خواننده در ساخت موزیک برای دو سریال خانگی به نام های دل و ممنوعه خود را موفق جلوه داده است.

اکنون رضا بهرام با انتشار موزیک جدید خود که حواشی بسیاری نیز به همراه داشته است پرشورتر از همیشه به دنیای موسیقی بازگشته است. این موزیک به نام آدم سابق وارد بازار موسیقی شد که نقد های مثبت بسیاری نیز به همراه داشته است. شما می توانید این اهنگ جدید و سایر آهنگ های رضا بهرام را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

هم اکنون می توانید اهنگ گل عشق رضا بهرام از رسانه موزیکیشو با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ رضا بهرام گل عشق نهایت لذت را برده باشید.

در ادامه متن کامل ترانه را نیز در دسترس شما عزیزان قرار داده ایم.

رضا بهرام خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار اهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه گل عشق به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده گل عشق رضا بهرام میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا بهرام دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه گل عشق خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه گل عشق بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده گل عشق دعوت کرده است. رضا بهرام به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. گل عشق رضا بهرامرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا بهرام که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک گل عشق این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا بهرام از آن مستثنی نیست. امیدواریم از گل عشق رضا بهرام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز رضا بهرام با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. رضا بهرام در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده گل عشق را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که گل عشق رضا بهرام یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای رضا بهرام و گل عشق او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. رضا بهرام سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر گل عشق به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. رضا بهرام امیدوار است با عاشقانه گل عشق بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت گل عشق رضا بهرام باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از گل عشق رضا بهرام لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

رضا بهرام گل عشق را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران رضا بهرام را خوشحال کرد. موزیک بسیار خاص و متفاوت از رضا بهرام که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران رضا بهرام موزیک گل عشق را جزو بهترین کارهای او می دانند. گل عشق رضا بهرام خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای آهنگ گل عشق رضا بهرام را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن ترانه گل عشق رضا بهرام لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
رضا میرزایی گفته:

اززحماتتون ممنونم. واقعا خسته نباشید سال نوهم. برهمه ایرانیان مبارک باشه

نازلیا گفته:

خیلی خیلی عالی بود

سیما یاریsimayari.poet در اینستاگرام گفته:

یک تصنیف زیبا و موفق. مرسی. گل عشق.

احمد مسئله گویان گفته:

سلام ازاین آلبوم بسیار لذت بردم برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی ازدرگاه ایزدمنان همواره خواهانم. مسئله گویان ازخراسان رضوی شهرستان نیشابور.