دانلود آهنگ حواسم بهت هست رضا ملک زاده | MP3 اصلی + متن

رضا ملک زاده – حواسم بهت هست

دانلود اهنگ جدید رضا ملک زاده به نام حواسم بهت هست با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ حواسم بهت هست رضا ملک زاده از رسانه موزیکیشو

Reza Malekzadeh Havasam Behet Hast Download mp3 320 + Lyrics text

رضا ملک زاده – حواسم بهت هست

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 87

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا ملک زاده – حواسم بهت هست

وقتی میخنده چشات وقتی دلگیره شبات حواسم بهت هست وقتی نزدیکم بهت حتی دورم از خودت حواسم بهت هست اگه لرزیدش دلت حل نمیشه مشکلت رو من حساب کن منو از خودت بدون این یه رازه بینمون حواسم بهت هست من مثل کوه پشتتم و نگیره این دلت حسودن آدما باورم کن تو بیا ما رد میشیم با هم از این تاریکیا ای گل سرسبدم تو عاشقی منم که عشقو بلدم قید دنیارو زدم یه تار موتو نه به دنیا نمیدم گل بیتا بی تاب میشم اگه نباشی درمون میشم اگه دوا شی من غرق عشقم تو کجاشی ... گل بیتا بی خوابه چشماتم عزیزم عاشق تر از خودم ندیدم تو چشم تو خدارو دیدم ... من مثل کوه پشتتم و من مثل کوه پشتتم و نگیره این دلت حسودن آدما باورم کن تو بیا ما رد میشیم با هم از این تاریکیا ای گل سرسبدم تو عاشقی منم که عشقو بلدم قید دنیارو زدم یه تار موتو نه به دنیا نمیدم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه میباشد.
رضا ملک زاده خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک حواسم بهت هست به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده حواسم بهت هست رضا ملک زاده میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا ملک زاده دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با آهنگ حواسم بهت هست خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ حواسم بهت هست بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده حواسم بهت هست دعوت کرده است. رضا ملک زاده به هوادارانش قول داده تا به زودی با قطعه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. حواسم بهت هست رضا ملک زادهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا ملک زاده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار قطعه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ حواسم بهت هست این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا ملک زاده از آن مستثنی نیست. امیدواریم از حواسم بهت هست رضا ملک زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا ملک زاده را نشنیده باشد یا موزیک ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده حواسم بهت هست به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، حواسم بهت هست رضا ملک زاده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا ملک زاده نیز با خوشحالی از انتشار اهنگ حواسم بهت هست حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. حواسم بهت هست رضا ملک زاده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا ملک زاده با انتشار موزیک جذاب حواسم بهت هست از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا ملک زاده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ حواسم بهت هست رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از ترانه حواسم بهت هست رضا ملک زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا ملک زاده را نشنیده باشد یا قطعه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با آهنگ فوق العاده حواسم بهت هست به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، حواسم بهت هست رضا ملک زاده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا ملک زاده نیز با خوشحالی از انتشار قطعه حواسم بهت هست حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. حواسم بهت هست رضا ملک زاده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا ملک زاده با انتشار آهنگ جذاب حواسم بهت هست از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا ملک زاده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با اهنگ حواسم بهت هست رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه حواسم بهت هست رضا ملک زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام رضا ملک زاده را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده حواسم بهت هست به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، حواسم بهت هست رضا ملک زاده قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران رضا ملک زاده نیز با خوشحالی از انتشار قطعه حواسم بهت هست حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. حواسم بهت هست رضا ملک زاده تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی رضا ملک زاده با انتشار ترانه جذاب حواسم بهت هست از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. رضا ملک زاده نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با ترانه حواسم بهت هست رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از آهنگ حواسم بهت هست رضا ملک زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: