دانلود آهنگ شما رضا ملک زاده | MP3 اصلی + متن کامل

رضا ملک زاده – شما

دانلود اهنگ جدید رضا ملک زاده به نام شما با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شما رضا ملک زاده از رسانه موزیکیشو

Reza Malekzadeh Shoma Download mp3 320 + Lyrics text

رضا ملک زاده – شما

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 111

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا ملک زاده – شما

این چه عشقیه این چه حالیه چشای کشیدتو که نگم عالیه با تو این دلم حالی به حالیه با همیم بیخیال اون که جاش خالیه بی مقدمه میخوام جلو همه بگم دوست دارم عشق تو یه عالمه دلت تو دستمه همه جوره هستمت هرچی میکشم از دل زبون بستمه شما روحمو جونمو عشق منی شما هرچی بخوای روی چشم منی نکنه دل از این عاشق بکنی ... شما روحم و جونم و عشق منی شما هرچی بخوای روی چشم منی نکنه دل از این عاشق بکنی ... تو چیکار کردی من همه رو یادم رفت تو اومدی من همه رو دادم رفت خوشگل دنیامی خوبه تو دستامی زیبای من ... شما روحم و جونم و عشق منی شما هرچی بخوای روی چشم منی نکنه دل از این عاشق بکنی ... شما روحمو جونمو عشق منی شما هرچی بخوای روی چشم منی نکنه دل از این عاشق بکنی ...
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رضا ملک زاده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب شما را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده شما در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رضا ملک زاده در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. شما رضا ملک زادهاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رضا ملک زاده نیز در شما تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. آهنگ شما حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که رضا ملک زاده با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. شما اثری فوق العاده از رضا ملک زاده است که با انتشار این آهنگ شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. رضا ملک زاده سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار شما بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود شما رضا ملک زاده جز اهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست رضا ملک زاده که مربوط به انتشار شما میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی رضا ملک زاده با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای قطعه شما همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. رضا ملک زاده با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه شما تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای رضا ملک زاده در آهنگ شما لذت ببرید.

رضا ملک زاده خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه شما به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده شما رضا ملک زاده میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای رضا ملک زاده دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با ترانه شما خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ شما بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده شما دعوت کرده است. رضا ملک زاده به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. شما رضا ملک زادهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. رضا ملک زاده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه شما این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و رضا ملک زاده از آن مستثنی نیست. امیدواریم از شما رضا ملک زاده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رضا ملک زاده خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان اهنگ شنیدنی و جذاب شما را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. اهنگ فوق العاده شما در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رضا ملک زاده در انتشار این قطعه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. شما رضا ملک زادهاز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رضا ملک زاده نیز در شما تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک شما حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: