دانلود آهنگ چقدر جالبه زانکو | کیفیت اصلی MP3 + متن

زانکو – چقدر جالبه

دانلود اهنگ جدید زانکو به نام چقدر جالبه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ چقدر جالبه زانکو از رسانه موزیکیشو

Zanco Cheghad Jalebe Download mp3 320 + Lyrics text

زانکو – چقدر جالبه

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 810

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
زانکو – نا رفیق زانکو – نا رفیق

متن آهنگ زانکو – چقدر جالبه

چرا دلخوری باز بگو بهم دلت هرچی که خواست خجالت نداره این حرفا جاش همین موقع هاست میبرمت یه جا ستاره بارونه شبا مثلا چشم تو چشم باشیم و بارون یواش صدای خندمون میپیچه تو کل هوا ... چقد جالبه چرا انقد داری به چشم من جاذبه اگه گفتی الان چی واسمون لازمه من و تو جنگل و کلبه ای که ساکته ... چقدر جالبه چرا انقد داری به چشم من جاذبه اگه گفتی الان چی واسمون لازمه من و تو جنگل و کلبه ای که ساکته ... چقدر آرامش تو وجودته همونی که میخوامش یکم حرف بزن نگات کنم من با عشق من با عشق میبرمت یه جا ستاره بارونه شبا مثلا چشم تو چشم باشیم و بارون یواش صدای خندمون میپیچه تو کل هوا ... چقد جالبه چرا انقد داری به چشم من جاذبه اگه گفتی الان چی واسمون لازمه من و تو جنگل و کلبه ای که ساکته ... چقدر جالبه چرا انقد داری به چشم من جاذبه اگه گفتی الان چی واسمون لازمه من و تو جنگل و کلبه ای که ساکته
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام زانکو را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با ترانه فوق العاده چقد جالبه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، چقد جالبه زانکو قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران زانکو نیز با خوشحالی از انتشار ترانه چقد جالبه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. چقد جالبه زانکو تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی زانکو با انتشار اهنگ جذاب چقد جالبه از مخاطبینش خواست تا با این اهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار اهنگ ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. زانکو نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک چقد جالبه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از اهنگ چقد جالبه زانکو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که زانکو با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. چقد جالبه اثری فوق العاده از زانکو است که با انتشار این قطعه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. زانکو سعی کرده تا در این قطعه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار چقد جالبه بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود چقد جالبه زانکو جز قطعه های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست زانکو که مربوط به انتشار چقد جالبه میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی زانکو با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای آهنگ چقد جالبه همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. زانکو با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار ترانه چقد جالبه تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای زانکو در ترانه چقد جالبه لذت ببرید.

زانکو چقدر جالبه را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران زانکو را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از زانکو که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران زانکو اهنگ چقدر جالبه را جزو بهترین کارهای او می دانند. چقدر جالبه زانکو خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای اهنگ چقدر جالبه زانکو را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن اهنگ چقدر جالبه زانکو لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام زانکو را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با اهنگ فوق العاده چقدر جالبه به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، چقدر جالبه زانکو قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران زانکو نیز با خوشحالی از انتشار قطعه چقدر جالبه حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. چقدر جالبه زانکو تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی زانکو با انتشار موزیک جذاب چقدر جالبه از مخاطبینش خواست تا با این موزیک زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار ترانه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. زانکو نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه چقدر جالبه رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه چقدر جالبه زانکو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. زانکو نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ چقدر جالبه جدیدترین اثر زانکو است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. زانکو با موزیک چقدر جالبه سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. چقدر جالبه زانکو یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون آهنگ میبرد چیزی که زانکو برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط زانکو، چقدر جالبه را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای زانکو به ارمغان آورد. امیدواریم زانکو بعد از چقدر جالبه باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک چقدر جالبه زانکو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

زانکو خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار آهنگ ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه چقدر جالبه به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده چقدر جالبه زانکو میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای زانکو دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه چقدر جالبه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ چقدر جالبه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده چقدر جالبه دعوت کرده است. زانکو به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. چقدر جالبه زانکورا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. زانکو که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در آهنگ چقدر جالبه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و زانکو از آن مستثنی نیست. امیدواریم از چقدر جالبه زانکو لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: