سیروان خسروی یه روزی میای | دانلود اهنگ یه روزی میای سیروان خسروی + متن

سیروان خسروی – یه روزی میای

دانلود آهنگ قدیمی سیروان خسروی به نام یه روزی میای با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ یه روزی میای سیروان خسروی از رسانه موزیکیشو

Sirvan Khosravi Ye Roozi Miay Download mp3 320 + Lyrics text

سیروان خسروی – یه روزی میای

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 5

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم سیروان خسروی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ سیروان خسروی – یه روزی میای

حرفای تکراری عشقای کوتاه باز تنهایی بسه ادامه ی این راه هر راهی رو میرم رو به یه سرابه خسته از این عشق هایی که مثل یه حبابه ولی تو این دنیا یکی باید باشه که با همه وجودش با من همراه شه تورو نمیشناسم ولی تو همون عشقی که تو قلب من جا شه یه روزی میای بی اینکه بخوای سر راه هم قرار میگیریم دستای منو محکم میگیری با همدیگه سمت خورشید میریم یه روزی میای.. وقتی میبینم داره عمرم میگذره وقتی خیلی وقت ها تنهایی بهتره وقتی کوله بار تجربه میشه پُر از شکست فقط باید به اُمید یه معجزه نشست ولی تو این دنیا یکی باید باشه که با همه وجودش با من همراه شه تورو نمیشناسم ولی تو همون عشقی که تو قلب من جا شه یه روزی میای بی اینکه بخوای سر راه هم قرار میگیریم دستای منو محکم میگیری با همدیگه سمت خورشید میریم
توضیحات

سیروان خسروی یکی از خوانندگان محبوب نسل جوان است که ارائه کارهایش معمولا در چارچوب خاص خودش است و همین باعث شده است تا طرفداران او نیز افرادی با سلیقه های خاص باشند. همیشه در کنار اسم سیروان نام برادر کوچکت او زانیار را هم شنیده یم که به نوعی می توان گفت سبک مشابهی در زندگی هنری خود دارند و البته در تمامی آهنگ هایشان با هم همکاری دارند.

طرفداران این دو برادر قطعا به سلیقه خاص آنها در خلق یک آهنگ و اجرای آن اشراف دارند. سبک آنها در موسیقی تلفیقی از پاپ و راک بههمراه موسیقی الکترونیک است. شما را به شنیدن یکی از این آهنگ ها که متعلق به سیروان خسروی است، دعوت می کنیم.

سیروان خسروی خواننده شیک پوش و دوست داشتنی کشورمون که به تازگی اجرای زنده آهنگ امروز میخوام بهت بگم را منتشر کرده بود، قبل از آن بارها اجراهای زنده خود را منتشر کرده بود. یکی از این اجراها آهنگ درخشان و عاشقانه یه روزی میای میباشد که به خاطر فاز خوب آن، همواره جز آهنگهای پرطرفدار سیروان خسروی میباشد. شعر احساسی و جذاب این آهنگ از امیر یگانه میباشد و خود سیروان خسروی ملودی پر انرژی و فوق العاده ای کار را ساخته و تنظیم کرده است.

شما عزیزان می توانید هم اکنون این آهنگ زیبا را با ۲ کیفیت عالی ازرسانه موزیکیشو دانلود کنید. متن ترانه نیز به صورت کامل در دسترس شما عزازن قرار دارد.

امیدواریم از این آهنگ و تماشای ویدیوی زیبای آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: