شهاب مظفری از عشق تو : دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری از عشق تو + متن کامل

شهاب مظفری – از عشق تو

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام از عشق تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ از عشق تو شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Az Eshgh To Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – از عشق تو

میانگین امتیاز 1.3 / 5. تعداد امتیازها: 3

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – از عشق تو

تو دریای شبِ موهات غرقم کن کی میتونه به جز تو برمودا باشه نمیخوام قایق سوراخ دنیامون کنار زرق و برق کشتیا باشه از اینم میشه دورافتاده تر باشیم تمام عمرمون ساحل جهنم بود زیادی بیخیالِ هردومون بودی زیادی عاشقت بودم ولی کم بود از عشق تو شاعر شدم تو با خودت برو من با خودم اندوه تو بر شانه ام تو آتشی و من پروانه ام از عشق تو شاعر شدم تو با خودت برو من با خودم اندوه تو بر شانه ام تو آتشی و من پروانه ام یه کم طوفان بزن تو صورت خوابم من از آرامش چشمات میترسم نگو چیز عجیبی که نمیفهمم همین جوریشم، از حرفات میترسم بزن پارومو بشکن توی اقیانوس از اون زخمای کاری که تهش مرگه منو محکوم عمق اشتباهم کن از اون حکمای داری که تهش مرگه از عشق تو شاعر شدم تو با خودت برو من با خودم اندوه تو بر شانه ام تو آتشی و من پروانه ام از عشق تو شاعر شدم تو با خودت برو من با خودم اندوه تو بر شانه ام تو آتشی و من پروانه ام
توضیحات

شهاب مظفری خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان متولد سال 63 است و از سال 96 به جرگه خوانندگان مجاز و قانونی کشورمان پیوسته است. این خواننده دوست داشتنی که از سال 91 در حال فعالیت است و به لطف صدای خاص و متفاوتش توانسته اسم و رسم خوبی را در دنیای موسیقی برای خود رقم بزند.

شهاب مظفری که در سال های اخیر آهنگ های فوق العاده ای همچون قسم، خودت، وای وای و … را منتشر کرده است و توانسته مسیر موفقیت را به خوبی طی کند. از طرفی نیز با خواندن تیتراژ سریال ستایش و به تازگی انتشار آهنگ های الله و شناسنامه برای سریال دل نیز، توانسته حضور فعال و موثری در بازار موسیقی داشته باشد.

شهاب مظفری که بعد از سکنه قلبی در سال 97 از انظار عمومی دوری میکرد با بستن صفحه اینستاگرامش به صورت موقت راه ارتباطی هواداران با خودش را هم اندک کرده و تنها از طریق موسسه آراد با مخاطبینش در ارتباط است. وی با حضور در برنامه فرمول یک شب عید به همراه مهرزاد امیرخانی، وعده انتشار آلبوم جدید را داد و از هوادارانش خواست تا صبور باشند.

شاید کمتر کسی باشد آهنگ از عشق تو شهاب مظفری را نشنیده باشد. شهاب مظفری دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی شهاب مظفری برای قطعه فوق العاده از عشق تو و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا از عشق تو شهاب مظفری همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ از عشق تو در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام شهاب مظفری در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت از عشق تو پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای آهنگ شهاب مظفری از عشق تو خود نیز گواه موفقیت بالای این قطعه است که باعث شده تا خود شهاب مظفری نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به قطعه از عشق تو تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. شهاب مظفری نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه از عشق تو فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن از عشق تو شهاب مظفری لذت ببرید.

امیدواریم از این آهنگ شنیدنی لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: