دانلود اهنگ شهاب مظفری منو ترکم نکن | آهنگ منو ترکم نکن شهاب مظفری + متن

شهاب مظفری – منو ترکم نکن

دانلود اهنگ جدید شهاب مظفری به نام منو ترکم نکن با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ منو ترکم نکن شهاب مظفری از رسانه موزیکیشو

Shahab Mozaffari Mano Tarkam Nakon Download mp3 320 + Lyrics text

شهاب مظفری – منو ترکم نکن

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 2

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم شهاب مظفری
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
شهاب مظفری – من شهاب مظفری – من

متن آهنگ شهاب مظفری – منو ترکم نکن

دلم واست تنگ میشه هر روزی که رد میشه واسه من یه زندونه این خونه بی تو چشات منو میگیره میخندی جونم میره دیوونه میشم واست میشم هی بی تابت منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم همه دنیام تو نگات نگیر از من چشاتو تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا میرسه ما ته دنیا نگیر از من چشاتو منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم همه دنیام تو نگاته نگیر از من چشاتو تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا میرسیم ما ته دنیا نگیر از من چشاتو برام سخت شده نمیتونم از فکر تو درام حواسم به توئه سمت اون چشات که پیچیده به پام نفس حبس شده کارم سخت شده دلم تنگه همش من تورو میخوام منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم همه دنیام تو نگاته نگیر از من چشاتو تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا میرسیم ما ته دنیا نگیر از من چشاتو منو ترکم نکن اصلا بی تو من از همه خستم همه دنیام تو نگاته نگیر از من چشاتو تو دیوونه منم عاشق و پرنده روی ابرا میرسیم ما ته دنیا نگیر از من چشاتو
توضیحات

اصطلاحی است بسیار عجیب *دلم برایت تنگ شده*!! گاهی اوقات به قدری این جمله دردناک و غمگین است که نمی توان دردش را تحمل کرد که ناخودآگاه سد بغضت را درهم می شکند و اشک را بر صورتت جاری می کند. دلتنگی را باید برای کسی در نظر داشت که لیاقت داشته باشد.

شهاب مظفری در موزیک خود به نام  منو ترکم نکن سعی دارد از سختی های دلتنگی کمی برای مخاطبانش صحبت کند. اگر بتوانی خوب جملات را بیان کنی آن وقت دیگر موزیک برایت معنا ندارد و تنها به معنای آن فکر می کنید. این موردی است که اهنگ را برتر کرده است.

شهاب مظفری این روزها یکی از خوانندگان جوان بسیار محبوب صنعت موسیقی پاپ است. او که در رشته کامپیوتر تحصیل کرده است به دلل علاقه شدیدش به موسیقی، به این هنر روی آورده و توانست در زمان کوتاهی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. او اولین آهنگ خود را با نام * از وقتی رفتی* منتشر کرد. ترانه سرایی و آهنگسازی این ترانه را خود او انجام داد که اتفاقا با استقبال خوبی هم مواجه شد.

منو ترکم نکن شهاب مظفری از تک اهنگ های او بوده و ریتمی آرام و احساسی دارد. هم اکنون می توانید این اهنگ را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید.

امیدواریم نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: