دانلود آهنگ دلبر تویی علی سفلی کیفیت 320 و 128 + متن کامل

علی سفلی – دلبر تویی

دانلود اهنگ جدید علی سفلی به نام دلبر تویی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلبر تویی علی سفلی از رسانه موزیکیشو

Ali Sofla Delbar Toei Download mp3 320 + Lyrics text

علی سفلی – دلبر تویی

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 452

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علی سفلی – دلبر تویی

عاشقت شدم زیر بارون نم نم دل دادیم به هم با تو میزونه نبضم جمع جمعمون از این بهتر نمیشه حالمون خاطره میشه دیوونه بازیامون راستشو بخوای تو زیادی قشنگی فرقی نداره که میپوشی چه رنگی زل بزن به من دل دیوونه رو از جا بکن آخه دل من تورو میخواد شدیدا دریا تویی ساحل منم غرق نگاتم دلبر تویی بی دل منم من مبتلاتم من دوست دارم باشی تو کل خاطراتم از عشق تو من مست مستم مات ماتم از مجنونم مجنون ترم من جون فداتم احساس خوبی دارم از وقتی باهاتم امون از اون چشایی که هوایی کرده دلمو چه حالی داری وقتی تو چشات میبینم خودمو امون از این احساس توی دلم غوغاس موهای تو مثل موجای دریاس دریا تویی ساحل منم غرق نگاتم دلبر تویی بی دل منم من مبتلاتم من دوست دارم باشی تو کل خاطراتم از عشق تو من مست مستم مات ماتم از مجنونم مجنون ترم من جون فداتم احساس خوبی دارم از وقتی باهاتم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه میباشد.

 

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز علی سفلی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علی سفلی در جدیدترین اثر خود قطعه فوق العاده دلبر تویی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دلبر تویی علی سفلی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علی سفلی و دلبر تویی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علی سفلی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دلبر تویی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علی سفلی امیدوار است با عاشقانه دلبر تویی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دلبر تویی علی سفلی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دلبر تویی علی سفلی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

شاید کمتر کسی باشد قطعه دلبر تویی علی سفلی را نشنیده باشد. علی سفلی دوست داشتنی موسیقی کشورمون که کارهای قبلی‌اش از نام خودش نیز جلوتر هستند. انتخاب عالی علی سفلی برای آهنگ فوق العاده دلبر تویی و همچنین ملودی عالی این کار باعث شده تا دلبر تویی علی سفلی همچون خیلی از کارهای قبلی اش خاطره انگیز و دوست داشتنی شود. با توجه به استفاده زیاد از آهنگ دلبر تویی در میکس ها و مهمونی ها و حتی شنیدن نام علی سفلی در بسیاری از محافل میتوان به موفقیت دلبر تویی پی برد. از طرفی نیز استقبال مخاطبین و دانلود بالای اهنگ علی سفلی دلبر تویی خود نیز گواه موفقیت بالای این موزیک است که باعث شده تا خود علی سفلی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه دلبر تویی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد. علی سفلی نیز از این قاعده مستثنی نیست و با قطعه دلبر تویی فوق العاده سعی کرده در بالای این چرخه قرار گیرد. امیدواریم از شنیدن دلبر تویی علی سفلی لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار علی سفلی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب دلبر تویی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده دلبر تویی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. علی سفلی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند آهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. دلبر تویی علی سفلیاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. علی سفلی نیز در دلبر تویی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک دلبر تویی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

علی سفلی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با قطعه دلبر تویی به دنیای موسیقی بازگشته است. ترانه فوق العاده دلبر تویی علی سفلی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علی سفلی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه دلبر تویی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ دلبر تویی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده دلبر تویی دعوت کرده است. علی سفلی به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دلبر تویی علی سفلیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علی سفلی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار موزیک ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه دلبر تویی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علی سفلی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دلبر تویی علی سفلی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز علی سفلی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. علی سفلی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده دلبر تویی را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که دلبر تویی علی سفلی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای علی سفلی و دلبر تویی او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. علی سفلی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر دلبر تویی به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. علی سفلی امیدوار است با عاشقانه دلبر تویی بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت دلبر تویی علی سفلی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از دلبر تویی علی سفلی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

علی سفلی دلبر تویی را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. ترانه ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران علی سفلی را خوشحال کرد. ترانه بسیار خاص و متفاوت از علی سفلی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران علی سفلی قطعه دلبر تویی را جزو بهترین کارهای او می دانند. دلبر تویی علی سفلی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه دلبر تویی علی سفلی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن آهنگ دلبر تویی علی سفلی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار علی سفلی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب دلبر تویی را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده دلبر تویی در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. علی سفلی در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند قطعه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. دلبر تویی علی سفلیاز آن اهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. علی سفلی نیز در دلبر تویی تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. ترانه دلبر تویی حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Farhad گفته:

سلام داش دمت گرم آهنگ حالی هست