دانلود آهنگ مترسک عرفان طهماسبی کیفیت اصلی MP3 320 + متن کامل

عرفان طهماسبی – مترسک

دانلود اهنگ جدید عرفان طهماسبی به نام مترسک با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ مترسک عرفان طهماسبی از رسانه موزیکیشو

Erfan Tahmasbi Matarsak Download mp3 320 + Lyrics text

عرفان طهماسبی – مترسک

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 1062

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ عرفان طهماسبی – مترسک

مو براش دریا شدم او با برکه میپرید مو براش فردا شدم به گذشته میرسید مو یه دنیا آرزو او جلو پاشو میدید صاف بودم عین دشت ولی بام صادق نشد مو براش عشق شدم ولی بام عاشق نشد غرق عشقش میشدم یک دفعه قایق نشد آی مترسک چشاتو واکن گندماتو دزدین آی مترسک سر و صدا کن که کلاغا رسیدن ای مترسک سر و صدا کن که کلاغا رسیدن ... همه جا جارش زدم مونه بی صدا میخواست مو براش شفا بودم او فقط دوا میخواست مو دوتامونه ولی اون مونه جدا میخواست ... آی مترسک چشاتو واکن گندماتو دزدین آی مترسک سر و صدا کن که کلاغا رسیدن ای مترسک سر و صدا کن که کلاغا رسیدن ...
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی میباشد.

 

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز عرفان طهماسبی با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. عرفان طهماسبی در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده مترسک را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که مترسک عرفان طهماسبی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای عرفان طهماسبی و مترسک او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. عرفان طهماسبی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر مترسک به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. عرفان طهماسبی امیدوار است با عاشقانه مترسک بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت مترسک عرفان طهماسبی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از مترسک عرفان طهماسبی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این قطعه بسازید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار قطعه های خوب قبلی، اینبار نیز عرفان طهماسبی با یک آهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. عرفان طهماسبی در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده مترسک را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که مترسک عرفان طهماسبی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای عرفان طهماسبی و مترسک او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. عرفان طهماسبی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر مترسک به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. عرفان طهماسبی امیدوار است با عاشقانه مترسک بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت مترسک عرفان طهماسبی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از مترسک عرفان طهماسبی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. عرفان طهماسبی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه مترسک جدیدترین اثر عرفان طهماسبی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. عرفان طهماسبی با موزیک مترسک سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. مترسک عرفان طهماسبی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که عرفان طهماسبی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط عرفان طهماسبی، مترسک را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای عرفان طهماسبی به ارمغان آورد. امیدواریم عرفان طهماسبی بعد از مترسک باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از موزیک مترسک عرفان طهماسبی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار عرفان طهماسبی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب مترسک را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده مترسک در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. عرفان طهماسبی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. مترسک عرفان طهماسبیاز آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. عرفان طهماسبی نیز در مترسک تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه مترسک حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این موزیک زیبا و جذاب لذت ببرید.

دنیای موسیقی خوشحال است که عرفان طهماسبی با آن صدای خاص و جذابش دوباره ترانه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. مترسک اثری فوق العاده از عرفان طهماسبی است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. عرفان طهماسبی سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار مترسک بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود مترسک عرفان طهماسبی جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست عرفان طهماسبی که مربوط به انتشار مترسک میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی عرفان طهماسبی با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ مترسک همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. عرفان طهماسبی با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار موزیک مترسک تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای عرفان طهماسبی در موزیک مترسک لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
Bita گفته:

صدات عشقه تورو خدا این سبکو ادامه بده پاپ نمیخوره به خش صدات

قیصری گفته:

بهتر از این مگه داریمممم

مهدی شبرنگ گفته:

امسال این باید کنسرت بزارن واقعا عالی

Nik گفته:

فوق العاده 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

... گفته:

بی نظیر بود یکی از یکی بهتر نمونه بارز یک استعداد همیشه بدرخشید واقعا عالی 👏🏾❤

گلوبال گفته:

عالی بود 👌 ساده و زیبا ❤ شعر خیلی قشنگی داشت که با صدای ایشون واقعا دلنشین شده.