نوحه امام علی و رمضان | دانلود مداحی مجید بنی فاطمه سر از منو سروری از تو شب 17 رمضان + متن

مجید بنی فاطمه – آقا جون سر از منو سروری از تو (زمینه)

دانلود نوحه مجید بنی فاطمه به نام آقا جون سر از من و سروری از تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ آقا جون سر از من و سروری از تو مجید بنی فاطمه از رسانه موزیکیشو

Majid Bani Fatemeh Aghajoon Sar Az Mano Sarvari Az To Download mp3 320 + Lyrics text

مجید بنی فاطمه – آقا جون سر از منو سروری از تو (زمینه)

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید بنی فاطمه – آقا جون سر از منو سروری از تو (زمینه)

آقا جون سر از من و سروری از تو آقا جون اشاره از تو و سر از من برای آقا شدن کی بهتر از تو برای فدا شدن کی بهتر از من یادمه بی صدا اشک میریخت و میخوند مادرم توی لالایی هاش همیشه که الهی فدای امام رضا شی که برات هیشکی امام رضا نمیشه حرفهای نگفتمو اومدم اینجا بگم اومدم که دردمو به امام رضا بگم یا امام رضا مدد یا امام رضا مدد مگه هیچ غصه و هیچ غمی میمونه توو دل کسی که عاشق تو باشه آقا جون برای اون که تو رو داره مگه دردی میمونه بخواد دوا شه روزی چند وعده دلم واست میلرزه با طنین صدای نقاره خونت دلمو ببین که با هر ضربانش میخونه هرچی رضا بخواد همونه به خدا محاله تو کسی رو جواب کنی همه آرزوم اینه منو انتخاب کنی حرفهای نگفتمو اومدم اینجا بگم اومدم که دردمو به امام رضا بگم یا امام رضا مدد یا امام رضا مدد یا امام رضا تمام سینه ما شده ملک تحت حاکمیت تو توو شناسنامه ایرانی نوشته که تو سلطانی و ما رعیت تو این منم که مثل تو کسی نداره در خونه تو مثل من زیاده میدونی یه دردهایی توو زندگیمه که دواش رد شدن از باب الجواده جایی دیگه سفره دل من پهن نمیشه واسه من حتی بهشت مثل این صحن نمیشه یا امام رضا مدد یا امام رضا مدد تویی اون شرط عزیزه حسن توحید تو همون علی تو شهادتینی طبق اون روایتی که گفته ریان تو بانی روضه و گریه بر حسینی یه محرم سر سفره تو بودم دلمو شبیه گنبدت طلا کن یا امام رضا بیا جان جوادت منو زائر شهید کربلا کن روبروی گنبدم رو لبم شهادته روزیمو زیاد بکن که بگم حسین حسین
توضیحات

امام رضا امام هشتم شیعیان و مسلمانان بوده که بسیا محبوب می باشد. این امام رئوف در استان خراسان رضوی و در شهر مشهد آرامگاهی بسیار زیبا دارد. طراح صحن امام رضا شیخ بهائی بوده و این آرامگاه را به صورت عجیبی مهندسی کرده است. طراحی گنبد ها و گل دسته ها به گونه ای است که هرگز درکنار هم نبوده  و در نگاه اول بسیار نامنظم می باشند.

اما اگر از خیابان امام رضا به سمت حرم مطهر حرکت شود نظمی را مشاهده می کنید که مهندسی بسیار بالای شیخ بهائی در ساخت این آرامگاه را نشان می دهد. مجید بنی فاطمه در شب 17 ماه رمضان سعی دارد با این امام رئوف کمی صحبت داشته باشد. عزاداری زیبا صورت گرفته که می توان حس آن را به خوبی دریافت کرد.

هم اکنون می توانید این مداحی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل آن از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم بتوانید در ایام قدر مراسمی درخور این حضرات برگزار کنید.

 

گلچین مداحی شب قدر 

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: