نوحه امام علی و رمضان | دانلود نوحه مجید بنی فاطمه خجالتم نده شب 17 ماه رمضان + متن

مجید بنی فاطمه – خجالتم نده (مناجات)

دانلود نوحه مجید بنی فاطمه به نام خجالتم نده با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خجالتم نده مجید بنی فاطمه از رسانه موزیکیشو

Majid Bani Fatemeh Khejalatam Nadeh Download mp3 320 + Lyrics text

مجید بنی فاطمه – خجالتم نده (مناجات)

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مجید بنی فاطمه – خجالتم نده (مناجات)

خجالتم نده و عاصیم خطاب مکن نده جواب مرا لااقل جواب مکن تمام خواسته هایم برای نفسم بود دعای من که دعا نیست مستجاب مکن صدا بزن که سحرها کمی بلند شوم مرا به وقت مناجات غرق خواب مکن همین که ترس برم داشته خودش کافی ست تو با عتاب دلم را پر اضطراب مکن عتاب کردن تو بدتر از جهنم هست جهنمم ببر اما دگر عتاب مکن چقدر جار زدم من که ” دوستم داری بیا مقابل مردم مرا خراب مکن خودت اجازه نده بعد از این گناه کنم زیاد روی من و توبه ام حساب مکن اگر که عبد نبودم نجف نمی رفتم مرا به خاطر شاه نجف عذاب مکن سوا نکن که همه با همیم جان حسین همه غلام حسینیم انتخاب مکن
توضیحات

ماه رمضان ماهی که به گفته اسلام برای مسلمانان بسیار حکمت دار می باشد. به این صورت اکثر شب های این ماه زیبا را مردم به مناجات با خدا می پردازند. اما برخی از شب های ماه رضان خاص بوده و در تازیخ اسلام جایگاه بسیار بالایی دارند. شب 17 ماه رمضان از آن شب ها بوده و درواقع در این شب روات است که یکی مستحب است با خدا رازو نیاز شود.

شب 17 ماه رمضان درواقع شبی است که پامبر لشکر خود را آماده کرده تا در جنگ در که فردای آن روز اتفاق می افتاد با لشکریان دیگر مبارزه کند. از این جهت در دره ای اسکان گرفته بودند که پیامبر نیمه شب برخواست و پرسید چه کسی برای لشکریان آب می آورد و این سؤال را سه مرتبه پرسید که حضرت علی بعد از آن برخواست و آب را محیا کرد.

مجید بنی فاطمه در این شب و قبل از به شهادت رسیدن حضرت علی سعی دارد با سوگواران و آن حضرت با خدا در 17 ماه رمضان مناجات کند. خجالتم نده و عاصیم خطاب نکن به این معنا است که از خدا طلب مغفرت و آمرزش کند.

هم اکنون می توانید این مناجات غمگین را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل آن از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

گلچین مداحی شب قدر 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: