دانلود اهنگ باور کنم محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – باور کنم

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام باور کنم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ باور کنم محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Bavar Konam Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – باور کنم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 15

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – باور کنم

نه خودش موند نه خاطره هاش تنها چیزی که مونده جای خالیشه قصه دنباله داره رفتنش هنوز شبا مثه یه ستاره از ذهنم رد میشه دلخوشیام و زیر پاش گذاشت و گذشت حالا فقط منم منه بی انگیزه کسی که دنیای من بوده یه روز نبودنش داره دنیامو بهم میریزه باور کنم یا نکنم قلبمو جا گذاشت و رفت طفلکی دل سادمو تو غم تنها گذاشت و رفت باور کنم یا نکنم قلبمو جا گذاشت و رفت طفلکی دل سادمو تو غم تنها گذاشت و رفت نه خودش موند نه خاطره هاش دلخوشیام و زیر پاش گذاشت و گذشت هنوز هاج و واجم که چجوری شد هرکاری کردم که از پیشم نره نمی دونستم که از این فاصله ها از این جدایی داره لذت میبره اونکه میگفت مثل منه از جنس منه نمیدونستم دلش انقدر از سنگه چقد به خودم دروغی میگفتم الان هرجا باشه واسه ی من دلتنگه باور کنم یا نکنم قلبمو جا گذاشت و رفت طفلکی دل سادمو تو غم تنها گذاشت و رفت باور کنم یا نکنم قلبمو جا گذاشت و رفت طفلکی دل سادمو تو غم تنها گذاشت و رفت
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ دیسلاو و اهنگ ریتمیک و اهنگ شاد و اهنگ قدیمی میباشد.

آلبوم حباب، مجموعه هنری که زحمات یک جامعه هنری را نشان می دهدو درواقع ساخت و انتشار این آلبوم دوستداشتنی که از آثار رسمی محسن یگانه بشمار می آید در سال 1391 به اتمام رسید و با بازخورد بسیار خوب و مثبت شنونده ها روبه رو شد. محسن یگانه در ساخت این آلبوم با بسیاری از هنرمندان بخصوص آرین بهاری و علی رهبری(پازل بند) همکاری داشته است.

باورکنم محسن یگانه یکی از قطعه های زیبا و شاد و ریتمیک آلبوم حباب می باشد که با صدای زیبا و احساسی محسن یگانه عزیز رنگ آمیزی شده است و خوبی می توان آن را هم حس کرد و هم دید. موزیک باورکنم محسن یگانه سعی دارد دوگانگی ذهنی عاشق را بیان کند که در دوراهی گیر کرده و نمی تواند تصمیم بگیرد که باور کند و یا نه !!!

درواقع معنی این آهنگ را می توان دیسلاو نیز تلقی کرد چرا که سخن از ترک یار به میان می آورد. اهنگ محسن یگانه باور کنم را خودش کار ترانه سرای و آهنگسازی را انجام داده اما تنظیم این آهنگ توسط مهران عباسی عزیز بوده است.

هم اکنون می توانید این قطعه هنری را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل موزیک دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز محسن یگانه با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. محسن یگانه در جدیدترین اثر خود ترانه فوق العاده باور کنم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که باور کنم محسن یگانه یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای محسن یگانه و باور کنم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. محسن یگانه سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر باور کنم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. محسن یگانه امیدوار است با عاشقانه باور کنم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت باور کنم محسن یگانه باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از باور کنم محسن یگانه لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: