دانلود اهنگ دیوار محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – دیوار

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام دیوار با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دیوار محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Divar Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – دیوار

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 16

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – دیوار

ما بی تفاوت زندگی کردیم این زندگی کردن خودش جنگه ما کوه بودیم روبری هم خاطرمون از هم یه مشت سنگه از اون همه احساس بین ما حسی به جز عادت نمیمونه ما داغ بودیمو نفهمیدیم چیزی از این حالت نمیمونه ما داغ بودیمو نفهمیدیم چیزی از این حالت نمیمونه چیزی از این حالت نمیمونه تو این اتاق تنگ و دلگیرم تا باقی عمرم یه جور سر شه من از خودم فاصله میگیرم دیوار هی نزدیکتر میشه میخندمو دردامو میشمارم تلخه ولی شاید دلم واشه وقتی برای غصه هام جا نیست دیوارو هُل میدم غمام جا شه وقتی برای غصه هام جا نیست دیوارو هُل میدم غمام جا شه دیوارو هُل میدم غمام جا شه دیوارو هُل میدم غمام جا شه.. از بس که احوالم پریشونه دیوار با من هم زبون میشه اما سر هرچیز بی مورد با هم دوباره حرفمون میشه با هم دوباره حرفمون میشه وقتی یه آدم پای احساسش هرچیزی و که داره میبازه تنهایی از اون آدم عاشق یه کوه بی احساس میسازه یه کوه بی احساس میسازه ما کوه بودیم روبری هم خاطرامون از هم یه مشت سنگه ما بی تفاوت زندگی کردیم این زندگی کردن خودش جنگه تو این اتاق تنگ و دلگیرم تا باقی عمرم یه جور سر شه من از خودم فاصله میگیرم دیوار هی نزدیکتر میشه میخندمو دردامو میشمارم تلخه ولی شاید دلم واشه وقتی برای غصه هام جا نیست دیوارو هُل میدم غمام جا شه وقتی برای غصه هام جا نیست دیوارو هُل میدم غمام جا شه دیوارو هُل میدم غمام جا شه ما بی تفاوت زندگی کردیم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ قدیمی و اهنگ قدیمی میباشد.

افکار مهم ترین بخش از ذهن می باشد. این افکار شما هستند که ممکن است موفقتان کند و یا از موفقیت دورتان کند در هردو صورت انتخاب و این راه با شماست اما باید بدانید که چه فکری برای هدفتان در نظر گرفته اید. معمولا افکار میان شما و خواسته هایتان دیوار می شکند تا مانع از رسیدنتان به خیلی از خواسته ها شوند اما بهتر است شما کجا قرار گرفتن این دیوار را در نظر بگیرید. دیوار زندگی خود را با هدف بهتری در جای مناسبی قرار دهید.

محسن یگانه موزیک دیوار را به دو صورت منتشر کرده، یکی ورژن قدیمی بوده و دیگری ورژن جدید آن می باشد. در هردو صورت اهنگ دیوار محسن یگانه ریتمی آرام و مفهومی احساسی دارد. اما اگر به موزیک دقت کنید غمگین بودن محسن یگانه را متوجه خواهید شد که میان افکار خود و یک دیوار قرار گرفته و برای انکه بتواند خواسته هایش را همگی جای بدهد سعی دارد دیوار را هول داده تا ان را به عقب براند.

هم اکنون می توانید ورژن قدیمی اهنگ دیوار محسن یگانه را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو به همراه متن کامل آن دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن این موزیک نهایت لذت را برده باشید.

کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام محسن یگانه را نشنیده باشد یا ترانه ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با موزیک فوق العاده دیوار به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دیوار محسن یگانه قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران محسن یگانه نیز با خوشحالی از انتشار موزیک دیوار حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دیوار محسن یگانه تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی محسن یگانه با انتشار موزیک جذاب دیوار از مخاطبینش خواست تا با این ترانه زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار موزیک ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. محسن یگانه نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با موزیک دیوار رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه دیوار محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
جلالی گفته:

محسن اسطوره پاپ ایران.....فقط خواهشم اینه ادامه بده و پرکار باشه