دانلود اهنگ رگ خواب محسن یگانه + متن کامل

محسن یگانه – رگ خواب

دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام رگ خواب با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ رگ خواب محسن یگانه از رسانه موزیکیشو

Mohsen Yeganeh Rage Khab Download mp3 320 + Lyrics text

محسن یگانه – رگ خواب

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 35

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم محسن یگانه
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ محسن یگانه – رگ خواب

  رگ خواب این دل تو دست تو بوده ترک های قلبم شکست تو بوده رگ خواب این دل تو دست تو بوده ترک های قلبم شکست تو بوده منو با یه لبخند به ابرا کشوندی با یک قطره اشکت به آتیش نشوندی مدارا نکردی با دلواپسیمو ندیده گرفتی غم بی کسی مو با این آرزویی که بی تو محاله یه شب خواب آروم فقط یک خیاله چقد حیف این عشق همینجور هدر شه یکی از من و تو بره در به در شه بره در به در شه … باید سر کنم با همین جای خالی حالا تو نبودم بگو در چه حالی مدارا نکردی با دلواپسیمو ندیده گرفتی غم بی کسی مو با این آرزویی که بی تو محاله یه شب خواب آروم فقط یک خیاله
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگین و اهنگ قدیمی میباشد.

رگ خواب نام دومین آلبوم رسمی محسن یگانه است که اولین ترک آن نیز همین نام را دارد. محسن یگانه آلبوم رگ خواب را در مرداد سال 1389 منتشر کرد. به جز یکی از آهنگ های این آلبوم ، ترانه سرایی و آهنگسازی مابقی آهنگ ها را خودش انجام داده است درست مانند آلبوم “نفس های بی هدف” که پیش از آن منتشر کرده بود. تنطیم کننده ترک احساسی “رگ خواب” شهاب اکبری و خود یگانه،همراه با علی ثابت هستند. این آهنگ عاشقانه یکی از اهنگ های قدیمی محسن یگانه محسوب می شوند که در میان آهنگ های دیگر او ترند است.

این آهنگ و به طور کلی آلبوم رگ خواب یک تحولی در موسیقی سال 1389 محسوب می شد چرا که آهنگ سکوت آن در سطح بین المللی مطرح شد و خواننده ای ترکی آن را خواند.

شما عزیزان می توانید آهنگ اول این آلبوم به نام “رگ خواب” را با 2 کیفیت عالی از رسانه موزیکی شو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل این ترانه غمگین را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

امیدواریم از شنیدن آن لدت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. محسن یگانه نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. موزیک رگ خواب جدیدترین اثر محسن یگانه است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. محسن یگانه با موزیک رگ خواب سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. رگ خواب محسن یگانه یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون قطعه میبرد چیزی که محسن یگانه برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط محسن یگانه، رگ خواب را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای محسن یگانه به ارمغان آورد. امیدواریم محسن یگانه بعد از رگ خواب باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از ترانه رگ خواب محسن یگانه لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
دلشکسته💔 گفته:

رگ خواب این دل تو دست توبوده ترک های قلبم شکست توبوده کاش... 😢💔😔

دلشکسته💔 گفته:

رگ خواب این دل تو دست توبوده ترک های قلبم شکست توبوده کاش... 😢💔😔