دانلود آهنگ دلبر جانم مهرداد ماهان کیفیت اصلی MP3 + متن

مهرداد ماهان – دلبر جانم

دانلود اهنگ جدید مهرداد ماهان به نام دلبر جانم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلبر جانم مهرداد ماهان از رسانه موزیکیشو

مهرداد ماهان – دلبر جانم

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیازها: 27

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهرداد ماهان – دلبر جانم

از وقتی دیدمت این دل برنگشته من عاشقت شدم کار از کار گذشته هی واسه تو میمیرم هی زنده میشم واسه تو مردنم از حدش گذشته ما که دوست داریم حالا هرجوری میخوای تا کن با من تورو من از ته میخوام واقعا آره میخوام واقعا ... دلبر جانم هی دور چشای تو بگردم هرجا شده تعریفتو کردم من بعد دیگه تحویل تو قلبم ... دلبر جانم موهای تو دریای شماله دل حس عجیبی به تو داره کارم به تو افتاده دوباره ... دلو هرجا ببرم فکر تو میزنه به سرم این دلو آروم نمیذاره تو بهم میدی نفس عطر تو هرجا میرم هست هیچ گلی عطرت رو نداره دلبر جانم هی دور چشای تو بگردم هرجا شده تعریفتو کردم من بعد دیگه تحویل تو قلبم ... دلبر جانم موهای تو دریای شماله دل حس عجیبی به تو داره کارم به تو افتاده دوباره ..
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ عاشقانه و اهنگ ریتمیک میباشد.
کمتر کسی پیدا میشود که در دنیای موسیقی نام مرداد ماهان را نشنیده باشد یا آهنگ ‌های زیبای او را گوش نداده باشد. اینبار نیز این خواننده کاردرست دنیای موسیقی، با قطعه فوق العاده دلبر جانم به بازار موسیقی ورود دوباره‌ای داشته باشد. پس از کارهای خاطره انگیز قدیمی، دلبر جانم مرداد ماهان قرار است مسیر موفقیت را برای او هموار کند و به پیشرفت او در این مسیر کمک کند. مخاطبین و هواداران مرداد ماهان نیز با خوشحالی از انتشار قطعه دلبر جانم حمایت و پشتیبانی خود را نشان داده اند. دلبر جانم مرداد ماهان تجلی احساس و تلاش این خواننده برای حضور پر رنگ در دنیای موسیقی است که با توجه به تعداد دانلود بالای آن و استفاده در محافل و مهمانی‌های مختلف میتوان موفقیت آن را فهمید. از طرفی مرداد ماهان با انتشار اهنگ جذاب دلبر جانم از مخاطبینش خواست تا با این آهنگ زیبا استوریها و پست ‌های خود را برای او بفرستند. همانطور که میدانید در دنیای موسیقی امروز هواداران قسمت زیادی از موسیقی را تشکیل میدهند که اکثر خواننده‌ها سعی میکنند تا با انتشار قطعه ‌های فوق العاده رضایت آنان را بدست آورند. مرداد ماهان نیز از این اتفاق مستثنی نبوده سعی کرده با قطعه دلبر جانم رضایت هوادارانش را بدست آورد چه بسا مخاطبین جدید به خانواده طرفداری خود اضافه کند. امیدواریم از قطعه دلبر جانم مرداد ماهان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پخش کنید.

مهرداد ماهان خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با اهنگ دلبر جانم به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده دلبر جانم مهرداد ماهان میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مهرداد ماهان دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک دلبر جانم خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی اهنگ دلبر جانم بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این آهنگ فوق العاده دلبر جانم دعوت کرده است. مهرداد ماهان به هوادارانش قول داده تا به زودی با موزیک ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دلبر جانم مهرداد ماهانرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مهرداد ماهان که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه دلبر جانم این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و اهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مهرداد ماهان از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دلبر جانم مهرداد ماهان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: