مسیح و آرش شاه بیت دانلود اهنگ MP3 اصلی + متن کامل

مسیح و آرش – شاه بیت

دانلود اهنگ جدید مسیح و آرش به نام شاه بیت با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شاه بیت مسیح و آرش از رسانه موزیکیشو

Masih & Arash Shah Beyt Download mp3 320 + Lyrics text

مسیح و آرش – شاه بیت

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 28

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مسیح و آرش
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مسیح و آرش – شاه بیت

تو مث شاه‌بیت یه شعری که نمیاد وسطِ دفتر تو مث پرواز زیبایی رویِ بال باز یه کفتر تو مث یه چشمه آرومی که صداش می‌پیچه تو گوشم تو همون نم‌نم بارونی که به‌خاطرش توی کوچه‌م ببار رو سرم تاج سرم چند وقته ازت خیلی بی‌خبرم حواسِ تو نیست کسی جای تو نیست از کی به جای تو دل ببرم؟ ببار رو سرم تاج سرم چند وقته ازت خیلی بی‌خبرم حواسِ تو نیست کسی جای تو نیست از کی به جای تو دل ببرم؟ معصومه اون چشای نازت برا من هنوز مردونه من دلم می‌خواد مثل قدیم باشی پهلوم محکومه، این دل توی زندون چشات محکومه معلومه تموم اون خیابونا رو بی تو می‌رم هنوز محرومه این دستا دیگه از دست تو محرومه محرومه ببار رو سرم تاج سرم چند وقته ازت خیلی بی‌خبرم حواسِ تو نیست کسی جای تو نیست از کی به جای تو دل ببرم؟ ببار رو سرم تاج سرم چند وقته ازت خیلی بی‌خبرم حواس تو نیست کسی جای تو نیست از کی به جای تو دل ببرم؟
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

مسیح و آرش AP شاه بیت را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران مسیح و آرش AP را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از مسیح و آرش AP که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران مسیح و آرش AP موزیک شاه بیت را جزو بهترین کارهای او می دانند. شاه بیت مسیح و آرش AP خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای ترانه شاه بیت مسیح و آرش AP را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک شاه بیت مسیح و آرش AP لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار ترانه های خوب قبلی، اینبار نیز مسیح و آرش با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مسیح و آرش در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده شاه بیت را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شاه بیت مسیح و آرش یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مسیح و آرش و شاه بیت او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مسیح و آرش سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شاه بیت به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مسیح و آرش امیدوار است با عاشقانه شاه بیت بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شاه بیت مسیح و آرش باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شاه بیت مسیح و آرش لذت ببرید و خاطرات خوبی با این اهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: