دانلود اهنگ خیالت راحت (ریمیکس) مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – خیالت راحت (ریمیکس)

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام خیالت راحت (ریمیکس) با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ خیالت راحت (ریمیکس) مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Khialet Rahat (remix) Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – خیالت راحت (ریمیکس)

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – خیالت راحت (ریمیکس)

بدون تو شبا همش خرابه حالم مگه من جز تو کیو دارم گره افتاده به کارم کجایی؟ تو و اون چشمات مشکل‌گشایین دوس دارم دور بشم از همه همین که تو باشی بسمه من و تو یه قایق وسطِ یه دریا که آرومه هر شبش عشق یعنی چشمای مستت عشق یعنی گرمای دستت عشق یعنی خوب و بدش با هم خیالت راحت غصه نخور با من عشق یعنی چشمای مستت عشق یعنی گرمای دستت عشق یعنی خوب و بدش با هم خیالت راحت غصه نخور با من هرچی نیش بزنی بازم واسم عسله نمیشه که خاطرهامون از یادم بپره زمین گرده هر جا بری میرسی به من منی که حک شده اسمتو رو دلم عشق یعنی چشمای مستت عشق یعنی گرمای دستت عشق یعنی خوب و بدش با هم خیالت راحت غصه نخور با من عشق یعنی چشمای مستت عشق یعنی گرمای دستت عشق یعنی خوب و بدش با هم خیالت راحت غصه نخور با من
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ مهمونی و اهنگ قدیمی میباشد.

مسعود سعیدی کیا ملقب به مهراد جم، خواننده ۲۲ ساله پاپ با سبکی متفاوت در این حوزه ظهور کرد که البته برخی ها این نقطه قوت او و ترند شدن آهنگ هایش را یک کپی ضعیف از کارهای رپی می دانند که در آینده نزدیک، او را از دور خارج می کند. مهراد جم به خاطر همکاری با تنظیم کننده به نام پاپ یعنی مسعود جهانی توانسته است تا به امروز آهنگ هایش را بسیار جوان پسند و با کیفیت منتشر کند و همین اتفاق باعث شده تا آهنگ هایش همیشه ترند باشند و همه برای شنیدنش سرو دست بشکنند. از جمله این آهنگ ها میتوان به *نامرد بودی * و * قسم نخور* اشاره کرد. همچنین او نوعی چهره هنری مرموز برای خودش ساخته است و همین باعث معروفیت او در بین نسل جوان شده است.

مهراد جم خواننده‌ی بسیار خوش استعداد و پر کار سال هزار و سیصد و نود و هشت کشورمون بوده و آهنگ های بسیار خاص و زیادی را روانه بازار موسیقی ایران کرده است. این بار ترانه خیالت راحت مهراد جم که خود آهنگی احساسی محسوب می‌شود به صورتی ریمیکس شده که بسیار مناسب تر برای مهمونی بتوان از آن استفاده کرد. مهراد جم با مسعود جهانی رشد بسیار چشمگیری داشتند و این بار هم طرفداران خود را بیش از پیش هیجان زده کرده است.

عشق واقعی یعنی دادن امنیت خاطر و یک خیال راحت به طرف مقابل. اطمینان از اینکه با صرف نظر از همه پستی ها بلندی های رابطه کنار هم خواهید موند و از سختی های امروز خاطره های فردا رو می سازید. پس بهتون پیشنهاد می کنیم همین حالا به آهنگ *خیالت راحت* با صدای مهراد جم گوش کنید.

امیدواریم از شنیدن اهنگ ریمیکس خیالت راحت مهراد جم لذت ببرید. شما عزیزان موزیکیشویی می تونید همین حالا این آهنگ زیبا رو با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید و از گوش دادن به آن لذت ببرید. در ادامه متن کامل ترانه را نیز برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار موزیک های خوب قبلی، اینبار نیز مهراد جم با یک اهنگ موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. مهراد جم در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده خیالت راحت (ریمیکس) را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که خیالت راحت (ریمیکس) مهراد جم یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای مهراد جم و خیالت راحت (ریمیکس) او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. مهراد جم سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر خیالت راحت (ریمیکس) به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. مهراد جم امیدوار است با عاشقانه خیالت راحت (ریمیکس) بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت خیالت راحت (ریمیکس) مهراد جم باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از خیالت راحت (ریمیکس) مهراد جم لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: