دانلود اهنگ شیک و پیک مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – شیک و پیک

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام شیک و پیک با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شیک و پیک مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Shiko Pik Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – شیک و پیک

میانگین امتیاز 4.6 / 5. تعداد امتیازها: 29

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – شیک و پیک

تورو دیده رد داده قلبم نباشی میمیرم حتماً آخه یه جایی از قلبموُ زدی که نزده بود هیچکی قبلاً دلم می خواد یه جای شیک و پیکو تو باشی و تو باشی و من و یه موزیک هیتو زبونم بگیره بخوام بگم می خوامت میمیرم من بگی بی تو هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم همین دیشب بازم خوابتو دیدم چشام قفلی زده بازم رو عکسات نیاد روزی که چشماتو نبینم هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم همین دیشب تتبازم خوابتو دیدم چشام قفلی زده بازم رو عکسات نیاد روزی که چشماتو نبینم آخ یه جوری خواست دلم تو رو بدون من جایی نرو نباشی پیشم بعد تو بو میکنم من عطر تو تو فقط نگام کن میارم آسمون و رو زمین تو فقط منو نگاه کن تو فقط منو ببین هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم همین دیشب تتبازم خوابتو دیدم چشام قفلی زده بازم رو عکسات نیاد روزی که چشماتو نبینم هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم همین دیشب تتبازم خوابتو دیدم چشام قفلی زده بازم رو عکسات نیاد روزی که چشماتو نبینم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ قدیمی میباشد.

مسعود سعیدی کیا ملقب به مهراد جم، خواننده ۲۲ ساله پاپ با سبکی متفاوت در این حوزه ظهور کرد که البته برخی ها این نقطه قوت او و ترند شدن آهنگ هایش را یک کپی ضعیف از کارهای رپی می دانند که در آینده نزدیک، او را از دور خارج می کند. مهراد جم به خاطر همکاری با تنظیم کننده به نام پاپ یعنی مسعود جهانی توانسته است تا به امروز آهنگ هایش را بسیار جوان پسند و با کیفیت منتشر کند و همین اتفاق باعث شده تا آهنگ هایش همیشه ترند باشند و همه برای شنیدنش سرو دست بشکنند. از جمله این آهنگ ها میتوان به *نامرد بودی * و * قسم نخور* اشاره کرد. همچنین او نوعی چهره هنری مرموز برای خودش ساخته است و همین باعث معروفیت او در بین نسل جوان شده است.

مهراد جم بار دیگر با یک تک آهنگ جدید، بدنه‌ی موسیقی پاپ ایران را به لرزه انداخت. هنوزم یه تار موتو به دنیا نمی دم را این روزها از هر ماشینی می‌شود شنید! مهراد جم با پخش ویدیویی از پشت صحنه‌ی آهنگ شیک و پیک، رکورد جدیدی در مشاهده‌ی ویدیوهای اینستا برای خود ثبت کرد. آهنگی احساسی و عاشقانه که در دل هر کسی خواهد نشست.

اهنگ شیک و پیک توانست شهرتی که مهراد جم به دنبال آن بود را بدست بیاورد. این خود باعث شد تا آهنگ های وی همیشه مورد قبول شنونده و علاقه مندان به سبک مهراد جم باشند. هم اکنون می توانید اهنگ شیک و پیک مهاد جم را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

شعر و ملودی این آهنگ با خود مهراد بوده و تنظیم و میکس و مستر کار مثل تمام کارهای او، بر عهده مسعود جهانی بوده است.

 

دانلود آهنگ اون چشمات مهراد جم

دنیای موسیقی خوشحال است که مهراد جم با آن صدای خاص و جذابش دوباره قطعه فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. شیک و پیک اثری فوق العاده از مهراد جم است که با انتشار این موزیک شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. مهراد جم سعی کرده تا در این آهنگ حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار شیک و پیک بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود شیک و پیک مهراد جم جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست مهراد جم که مربوط به انتشار شیک و پیک میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی مهراد جم با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ شیک و پیک همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. مهراد جم با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه شیک و پیک تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای مهراد جم در موزیک شیک و پیک لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: