دانلود آهنگ مهران عباسی و شایان فرهادی گلم | کیفیت اصلی MP3 + متن

شایان فرهادی و مهران عباسی – گلم

دانلود اهنگ جدید شایان فرهادی و مهران عباسی به نام گلم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ گلم شایان فرهادی و مهران عباسی از رسانه موزیکیشو

شایان فرهادی و مهران عباسی – گلم

میانگین امتیاز 4.1 / 5. تعداد امتیازها: 73

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ شایان فرهادی و مهران عباسی – گلم

به خاطرت از دل و دنیا و جهان میبرم عاشقم تا ته دنیا قسم میخورم ای که تو تکیه گاهم شده ای می دانم این منم که نباشی زمین میخورم پشت این پنجره باران قشنگیست گلم حال من حال پریشان قشنگیست گلم پشت این پنجره باران قشنگیست گلم زندگی با تو چه گلدان قشنگیست گلم در آسمان چشم تو حال قشنگیست و من تمام روزگارم را به چشمان تو میسپرم نگاهم کن این لحظه تا بسوزم پای تو من عاشق نگاهتم دست خودم نیست گلم پشت این پنجره باران قشنگیست گلم حال من حال پریشان قشنگیست گلم پشت این پنجره باران قشنگیست گلم حال من حال پریشان قشنگیست گلم پشت این پنجره باران قشنگیست گلم زندگی با تو چه گلدان قشنگیست گلم پشت این پنجره باران قشنگیست گلم حال من حال پریشان قشنگیست گلم پشت این پنجره باران قشنگیست گلم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه میباشد.
این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. مهران عباسی و شایان فرهادی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. ترانه گلم جدیدترین اثر مهران عباسی و شایان فرهادی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. مهران عباسی و شایان فرهادی با قطعه گلم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. گلم مهران عباسی و شایان فرهادی یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که مهران عباسی و شایان فرهادی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط مهران عباسی و شایان فرهادی، گلم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای مهران عباسی و شایان فرهادی به ارمغان آورد. امیدواریم مهران عباسی و شایان فرهادی بعد از گلم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه گلم مهران عباسی و شایان فرهادی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. شایان فرهادی و مهران عباسی نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. آهنگ گلم جدیدترین اثر شایان فرهادی و مهران عباسی است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. شایان فرهادی و مهران عباسی با موزیک گلم سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. گلم شایان فرهادی و مهران عباسی یک قطعه احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون موزیک میبرد چیزی که شایان فرهادی و مهران عباسی برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط شایان فرهادی و مهران عباسی، گلم را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای شایان فرهادی و مهران عباسی به ارمغان آورد. امیدواریم شایان فرهادی و مهران عباسی بعد از گلم باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از قطعه گلم شایان فرهادی و مهران عباسی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار شایان فرهادی و مهران عباسی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب گلم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده گلم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. شایان فرهادی و مهران عباسی در انتشار این موزیک سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند ترانه ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. گلم شایان فرهادی و مهران عباسیاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. شایان فرهادی و مهران عباسی نیز در گلم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. موزیک گلم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
manuchehr.bj گفته:

داداش مهران عباسی تنظیم کننده اس