میلاد باران عشق | دانلود اهنگ جدید میلاد باران عشق {باکیفیت اصلی} + متن اهنگ

میلاد باران – عشق

دانلود اهنگ جدید میلاد باران به نام عشق با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ عشق میلاد باران از رسانه موزیکیشو

Milad Baran Eshgh Download mp3 320 + Lyrics text

میلاد باران – عشق

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد امتیازها: 4

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ میلاد باران – عشق

گفته بودم با همه دل و جونم اینکه تا آخرش باتو میمونم دیدی آخرشو دیدی آخرشو گفته بودی با هامی تا همیشه کسی مثل ما عاشق مگه میشه دیدی آخرشو دیدی آخرشو حالا ما با همیم خوشبختی یعنی نمیاد مثل تو روی زمین همه دارو ندارمی عشقم تو آروم و قرارمی عشقم چه خوبه تو کنارمی عشقم باتو شیرینه زندگی عشقم اصلا هرچی که تو بگی عشقم دلو جز تو بدم به کی عشقم هی مثل خوابه مثل رویاست عشقی که بین ما دوتاست تو تموم چیزی که می خوامی تو که حالا رو به رومی همه عشق و آرزومی تو تموم چیزی که می خوامی همه دارو ندارمی عشقم تو آروم و قرارمی عشقم چه خوبه تو کنارمی عشقم باتو شیرینه زندگی عشقم اصلا هرچی که تو بگی عشقم دلو جز تو بدم به کی عشقم هی
توضیحات

میلاد باران از ان دسته خواننده هایی است که توانسته در زمینه موسیقی به خوبی پیشرفت داشته باشد و طرفداران بسیاری را نیز به دور خود جمع کند. این هنرمند علاوه بر هنر خوانندگی سعی دارد در زمینه آهنگسازی نیز فعالیت های تخصصی خود را به نمایش بگذارد و برای خوانندگان دیگر کارهای شنیدنی را منتشر کند.

اکنون این هنرمند که برای مدتی از دنیای موسیقی فاصله گرفته بود توانسته رشد خوبی را در سال جدید داشته باشد و خبر موزیک جدید را نیز به انتشار برساند. اهنگ میلاد باران به نام عشق با ریتمی عاشقانه و احساسی تقدیم حضور شما شنونده های عزیز شده است تا بتوانید خاطرات خوبی را برای خود و اطرافیانتان بسازید.

هم اکنون می توانید اهنگ عشق میلاد باران را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن اهنگ جدید میلاد باران عشق لذت برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: