دانلود آهنگ شبای با تو نوان کیفیت اصلی MP3 + متن کامل

نوان – شبای با تو

به زودی نوان به نام شبای با تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ شبای با تو نوان از رسانه موزیکیشو

Novan Shabaye Bato Download mp3 320 + Lyrics text

نوان – شبای با تو

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیازها: 21

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
نوان – هم نظر نوان – هم نظر

متن آهنگ نوان – شبای با تو

وصل به موهای تو زنجیر دلم با همه لج دارم اما به تو بد گیره دلم مهم نیست چی میگن پشت من دربارت من همین حال خوب امشبو از تو دارم تلخی دوری قهر برا چی واسه تو میدم همه چی فقط بهم بگو محاله ازم خسته بشی من دلم تنگ قدیما شده بدجوری تو چی همین امشب یه مسافرت دوتایی بچین شبای با تو چه قشنگه هرچی من دارم برا تو من نیازم به توئه دارم هواتو فقط اینجوری نکن اخماتو واکن
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز نوان با یک ترانه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. نوان در جدیدترین اثر خود موزیک فوق العاده شبای با تو را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که شبای با تو نوان یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای نوان و شبای با تو او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. نوان سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر شبای با تو به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. نوان امیدوار است با عاشقانه شبای با تو بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت شبای با تو نوان باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از شبای با تو نوان لذت ببرید و خاطرات خوبی با این ترانه بسازید.

نوان خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با ترانه شبای با تو به دنیای موسیقی بازگشته است. اهنگ فوق العاده شبای با تو نوان میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای نوان دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با اهنگ شبای با تو خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه شبای با تو بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده شبای با تو دعوت کرده است. نوان به هوادارانش قول داده تا به زودی با اهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. شبای با تو نوانرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. نوان که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار اهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک شبای با تو این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و ترانه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و نوان از آن مستثنی نیست. امیدواریم از شبای با تو نوان لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: