کریم آغنده کجایی تو : دانلود اهنگ جدید کریم آغنده کجایی تو + متن کامل

کریم آغنده – کجایی تو

دانلود اهنگ جدید کریم آغنده به نام کجایی تو با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ کجایی تو کریم آغنده از رسانه موزیکیشو

کریم آغنده – کجایی تو

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ کریم آغنده – کجایی تو

دلم را به عشقت سپردم کجایی دلم رفت غمم رفت زاین پس جدایی گل من ندارد نشانی زراحت اگر عاشقم کرد دلم میشود باز فدایی .........،........، نباشی تو منم نیستم، در این عالم بگو کیستم هوای تو هوای من، به یاد تو همی زیستم .... ........ .... نیابم گلی را به زیبایی تو نبودم درعمرم به رویایی تو تو دریای من باش منم ساحل تو ندیدم چو عشقی به شیدایی تو همانی که قلبم تو را خواست همیشه که راضی نباشد به تنهایی تو ....، .........،.... نباشی تو منم نیستم، در این عالم بگو کیستم هوای تو هوای من، به یاد تو همی زیستم(2)
توضیحات

کریم آغنده خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار موزیک ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با موزیک کجایی تو به دنیای موسیقی بازگشته است. موزیک فوق العاده کجایی تو کریم آغنده میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای کریم آغنده دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه کجایی تو خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی آهنگ کجایی تو بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این ترانه فوق العاده کجایی تو دعوت کرده است. کریم آغنده به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. کجایی تو کریم آغندهرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. کریم آغنده که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در اهنگ کجایی تو این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و کریم آغنده از آن مستثنی نیست. امیدواریم از کجایی تو کریم آغنده لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: