یاسین ترکی نمیخوام بشنوم | دانلود آهنگ 320 و 128 + متن

یاسین ترکی – نمیخوام بشنوم

دانلود اهنگ جدید یاسین ترکی به نام نمیخوام بشنوم با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ نمیخوام بشنوم یاسین ترکی از رسانه موزیکیشو

Yasin Torki Nemikham Beshnavam Download mp3 320 + Lyrics text

یاسین ترکی – نمیخوام بشنوم

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد امتیازها: 50

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم یاسین ترکی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ یاسین ترکی – نمیخوام بشنوم

میبینم توو نگات غمه رفتنه و میدونی که چشات حرفاتو بهم لو میدن ولی میخوای بگی یه طور دیگست ! جوابمو نمیخوای بدی میگی چرا اینو ازم میپرسی ؟ تو چشام نگا کن چرا چشماتو ازم میدزدی آخه نمیتونی به من دروغ بگی تو وقتی که بهم نگا میکنی میدونی خودتم چی میگم ولی میگی اشتباه میکنی من تورو میفهمم حتی وقتی که ساکتی میدونم توو دلت یه حرفی مونده اما نمیخوای بگی نمیخوام بشنوم برو من تورو میفهمم حتی از نوعه نگاهت میدونم که بهم ریختی یا همچی رو به راهه نمیخواد پنهونش کنی ... نزار بیشتر از این خراب شه اصلاً بهتر هیچی نگی بزار یه تصویر خوب بمونه ازت برام تو که تصمیمتو گرفتی منم هرچی بگم مهم نی دیگه فرقی نمیکنه هیچی اصلاً برات آخه نمیتونی به من دروغ بگی تو وقتی که بهم نگا میکنی میدونی خودتم چی میگم ولی میگی اشتباه میکنی من تورو میفهمم حتی وقتی که ساکتی میدونم توو دلت یه حرفی مونده اما نمیخوای بگی نمیخوام بشنوم برو من تورو میفهمم حتی از نوعه نگاهت میدونم که بهم ریختی یا همچی رو به راهه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ دیسلاو و اهنگ ریتمیک میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ دیسلاو و اهنگ ریتمیک میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ دیسلاو و اهنگ ریتمیک میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ دیسلاو و اهنگ ریتمیک میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
بعد از کارهای موفق سابق و انتشار آهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز یاسین ترکی با یک قطعه موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. یاسین ترکی در جدیدترین اثر خود اهنگ فوق العاده نمیخوام بشنوم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نمیخوام بشنوم یاسین ترکی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای یاسین ترکی و نمیخوام بشنوم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. یاسین ترکی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نمیخوام بشنوم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. یاسین ترکی امیدوار است با عاشقانه نمیخوام بشنوم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نمیخوام بشنوم یاسین ترکی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نمیخوام بشنوم یاسین ترکی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این آهنگ بسازید.

یاسین ترکی نمیخوام بشنوم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. آهنگ ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران یاسین ترکی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از یاسین ترکی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران یاسین ترکی قطعه نمیخوام بشنوم را جزو بهترین کارهای او می دانند. نمیخوام بشنوم یاسین ترکی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای قطعه نمیخوام بشنوم یاسین ترکی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن قطعه نمیخوام بشنوم یاسین ترکی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

بعد از کارهای موفق سابق و انتشار اهنگ های خوب قبلی، اینبار نیز یاسین ترکی با یک موزیک موفق و عالی به دنیای موسیقی بازگشته است. یاسین ترکی در جدیدترین اثر خود آهنگ فوق العاده نمیخوام بشنوم را خوانده و منتشر کرده است و باعث ایجاد شادی میان طرفدارانش شده است. درست است که نمیخوام بشنوم یاسین ترکی یک عاشقانه جذاب است اما خب همینکه بعد از مدت‌ها دوباره کاری را منتشر کرده باعث شده تا موج خوشحالی در میان فن پیج‌هایش راه بیفتد و برای یاسین ترکی و نمیخوام بشنوم او دابسمش و ویدیوهای با سلیقه و زیبایی بسازند. یاسین ترکی سعی کرده تا تمام تلاش خود را در انتشار هرچه بهتر نمیخوام بشنوم به کار گیرد و کاری در خور شان هواداران و مارکت موسیقی را منتشر کند که با توجه به استقبال مردم در این امر موفق ظاهر شده است. یاسین ترکی امیدوار است با عاشقانه نمیخوام بشنوم بتواند در لیست بهترین های ماه حضور داشته باشد و مخاطبینش به او افتخار کنند. استفاده از تیم کاردرست همیشگی اش میتواند از عوامل موفقیت نمیخوام بشنوم یاسین ترکی باشد چون به هرحال بعد از این همه مدت همکاری قطعا آنها بهتر او را میشناسند و نتیجه کار دلخواه و باب سلیقه همه آنهاست. امیدواریم شما هم از نمیخوام بشنوم یاسین ترکی لذت ببرید و خاطرات خوبی با این موزیک بسازید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار یاسین ترکی خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان موزیک شنیدنی و جذاب نمیخوام بشنوم را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. قطعه فوق العاده نمیخوام بشنوم در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. یاسین ترکی در انتشار این ترانه سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند اهنگ ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. نمیخوام بشنوم یاسین ترکیاز آن موزیک ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. یاسین ترکی نیز در نمیخوام بشنوم تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. اهنگ نمیخوام بشنوم حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این اهنگ زیبا و جذاب لذت ببرید.

یاسین ترکی نمیخوام بشنوم را پس از تلاش های فراوان بالاخره به بازار موزیک ایران روانه کرد. موزیک ای که بسیار بسیار ترکوند و حسابی دل طرفداران یاسین ترکی را خوشحال کرد. قطعه بسیار خاص و متفاوت از یاسین ترکی که در بین هواداران او و به کل جامعه موسیقی فارسی غوغا به پا کرد. همه طرفداران یاسین ترکی موزیک نمیخوام بشنوم را جزو بهترین کارهای او می دانند. نمیخوام بشنوم یاسین ترکی خیلی زود به پادکست های مختلف موسیقی راه یافت و در ژانر های مختلف صدای موزیک نمیخوام بشنوم یاسین ترکی را شنیدیم. ما در موزیکیشو امیدواریم از شنیدن موزیک نمیخوام بشنوم یاسین ترکی لذت ببرید. آن را در کنار دوستان و آشنایان و خانواده خود گوش دهید و از شنیدن آن لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: