ماکان بند از انتشار آهنگ جدید خود به نام دیوونه خبر داد

آهنگ دیوونه ماکان بند منتشر شد

جدیدترین آهنگ ماکان بند به نام دیوونه بالاخره رسما وارد بازار موزیک ایران شد.

آهنگ دیوونه ماکان بند منتشر شد

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیازها: 1

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸)
توضیحات

این روزها که پر شده است از ظهور خوانندگان جدید جوان و گروه های دو ، سه یا چهار نفره، سخت است که اسم گروهی گل کند و شناخته شود. ماکان بند اما از این قائله مستثناست. گروهی که از همان شروع به کار خود با آهنگ هر بار این درو محکم نبند نرو حسابی هیت شد و سر زبان ها افتاد. راه چند ساله را یک شبه طی کرد و به عبارتی بارش را بست. این گروه ۲ نفره الان با کارهای موفق خود حسابی گل کرده است و ترکانده. حالا اهنگ جدید ماکان بند دیوونه روانه بازار شده است که در زیر به شرح آن میپردازیم.

 

عوامل سازنده آهنگ دیوونه ماکان بند

همه کسانی که در موسیقی فعالیت دارند ، میزان زیادی از موفقیت ماکان بند را مدیون تهیه کننده ی خوب و حرفه ای آن ها یعنی یاشار خسروی می دانند. یاشار خسروی که ابتدا تنها ساکسیفون می زد ، با ماکان بند فصل جدیدی از زندگی هنری حرفه ای خود را آغاز کرد و به همه ثابت کرد که چه هنرمند توانایی است. کار آهنگسازی و میکس و مسترینگ و تهیه کنندگی و قطعا ساکسیفون فوق العاده ی اهنگ دیوونه بر عهده یاشار خسروی بوده است. تنظیم این قطعه اما با امیر میلاد نیک زاد بوده که حسابی هم سنگ تمام گذاشته است.

 

دانلود اهنگ جدید ماکان بند

موزیکیشو همیشه سعی داشته تا با تمام قدرت در راستای حمایت از خوانندگان جدید و خوش آتیه ی این مرز و بوم گام بردارد و قطعا آهنگ های ماکان بند جدید از این دسته خارج نیست. ما تمام تلاش خود را بر آن داشتیم تا بتوانیم تمام فول آلبوم ماکان بند را شامل اهنگ های جدید و قدیمی این گروه خوش استعداد را برای شما با بهترین کیفیت ممکن و تا حد امکان به صورت رایگان با لینک مستقیم در اختیار شما قرار دهیم. همچنین شما عزیزان می‌توانید اهنگ جدید ماکان بند دلمو دزدید را به راحتی از صفحه ی مخصوص آن دانلود نمایید و گوش کنید و لذت ببرید.

 

خبر انتشار رسمی

خبر پخش رسمی اهنگ دیوونه را می توانید در صفحه اینستاگرام ماکان بند مشاهده نمایید. در این پست چنین بیان شده است:

ديوونه منتشر شد ( از كانال تلگراممون و همه سايت هاى معتبر)

 

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: