دانلود اهنگ از عشق بگو زیبای من رضا بهرام از عشق بگو زیبای من + متن کامل

رضا بهرام – از عشق بگو زیبای من

دانلود اهنگ جدید رضا بهرام به نام از عشق بگو زیبای من با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ از عشق بگو زیبای من رضا بهرام از رسانه موزیکیشو

Reza Bahram Az Eshgh Begoo Download mp3 320 + Lyrics text

رضا بهرام – از عشق بگو زیبای من

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد امتیازها: 25

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم رضا بهرام
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ رضا بهرام – از عشق بگو زیبای من

دل داده ی تو ام رویای هر شبی عاشق نمیشدم عاشق شدم ببین رفتی از کنارم اما رفتنت پر از معما هی گفتمت از عشق و باور گفتی از نگاه آخری هی راحت از این دل مرو که جانم میرود هر کجا روانه شوم صدایت میزنم جانم رها به سوی تو شد نگاه من اسیر موی تو شد دل به دریا ها بزن از عشق بگو زیبای من به هر کجا روی کنار تو ام جان و جانم توی زیبا تویی رویا تویی قسم به جان من قسم نرو چشمانش دار و ندارم بود دار و ندارم کو من دل بستم به آن که دلدارم بود دلبر نازم کو دل به دریا ها بزن از عشق بگو زیبای من به هر کجا روی کنار تو ام جان و جانم توی زیبا تویی رویا تویی قسم به جان من قسم نرو
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگن و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگن و اهنگ قدیمی میباشد.

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ آرام و اهنگ احساسی و اهنگ شاد و اهنگ عاشقانه و اهنگ غمگن و اهنگ قدیمی میباشد.

رضا بهرام با نام واقعی رضا هلاورجانی متولد سال ۷۰ در شهر یزد میباشد. این خواننده که خانواده ای ورزشی به دنیا آمده است با تشویق پدر به سمت خوانندگی و موسیقی رفت و اما بعد از فوت پدر در ۱۴ سالگی اش حرف و نصیحت پدر را فراموش کرد و در چرخشی جالب به سمت فوتبال حرفه ای کشیده شد و با بازی در فولاد یزد سپس فولاد خوزستان مسیر ورزشی اش را شروع کرد. دست تقدیر برای رضا بهرام به گونه ای رقم خود که در پی مصدومیت زانو، مجبور شد فوتبال را هم ببوسد و کنار بگذارد.

رضا بهرام از بعد دوران دانشگاه دوباره به خوانندگی روی آورد و به تهران آمد و با کار بر روی صدا و مهارت های خویش به دنبال فرصتی برای اثبات خودش بود. این فرصت از پس آشنایی با مسعود جهانی برآمد. این خواننده در واقع به نوعی کشف و معرفی مسعود جهانی است. اولین حضور حرفه ای وی هم در آّهنگ گلی مسیح و آرش بود که در نقش همخوان ایفای نقش کرد.

پس از موفقیت صدای رضا بهرام این خواننده با آشنایی با حسین توتونچیان، تحت لیبل موسسه ققنوس درآمد و با حمایت این برند توانست آهنگ های فوق العاده و پر طرفداری چون کجایی، لطف، کاش و … در کنار آن آهنگ محبوب و فوق العاده گل عشق را که با استقبال فوق العاده ای مواجه شد.

رضا بهرام را می توان از موفق ترین خواننده های نوظهور در دنیای موسیقی دانست. این خواننده با انتشار موزیک های بسیار ناب و دوستداشتنی محبوبیت بالایی را بدست بیاورد. صدای زیبای رضا بهرام سنتی است و این صدا خود آرامش را برای شنونده های به ارمغان می آورد. همچنین این خواننده در ساخت موزیک برای دو سریال خانگی به نام های دل و ممنوعه خود را موفق جلوه داده است.

اکنون رضا بهرام با انتشار موزیک جدید خود که حواشی بسیاری نیز به همراه داشته است پرشورتر از همیشه به دنیای موسیقی بازگشته است. این موزیک به نام آدم سابق وارد بازار موسیقی شد که نقد های مثبت بسیاری نیز به همراه داشته است. شما می توانید این اهنگ جدید و سایر آهنگ های رضا بهرام را از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

از عشق بگو اولین کار رسمی و شروع رسمی رضا بهرام در دنیای موسیقی است. از عشق بگو رضا بهرام موزیکی فوق العاده احساسی و آرام می باشد که با صدای رسا و دوست داشتنی خود آن را دلنشین کرده است.

رضا بهرام در موزیک از عشق بگو نهایت هنر و اوج صدای خود را به نمایش گذاشته و می توان سوز زیبایی را از صدای او در این آهنگ غمگین احساس کرد. در آهنگ از عشق بگو رضا بهرام به خوبی حس خود را به شنونده منتقل می کند و این کار نشانه هنر یک خواننده می باشد.

تنظیم این موزیک زیبا و احساسی را مسعود جهانی عزیز و دوستداشتنی انجام داده است و کار متن و ملودی این نیز اثر حامد دهقان بوده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب از رسانه موزیکیشو دانلود کنید. امیدواریم با شنیدن آهنگ از عشق بگو رضا بهرام نهایت لذت را برده باشید.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار رضا بهرام خواننده دوست داشتنی موسیقی کشورمان آهنگ شنیدنی و جذاب از عشق بگو را روانه بازار موسیقی کرد تا دوباره نامش در دنیای موسیقی هیت شود. آهنگ فوق العاده از عشق بگو در همین مدت کم انتشار توانسته میزان بالایی دانلود را سهم خود کند و هواداران و مخاطبین موسیقی را خوشحال سازد. رضا بهرام در انتشار این اهنگ سعی کرده دقت و وسواس بیشتری خرج کند تا بتواند موزیک ای در خور بازار موسیقی منتشر کند و بتواند جایی در لیست 10 تای برتر موسیقی ماه داشته باشد. از عشق بگو رضا بهراماز آن آهنگ ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد. رضا بهرام نیز در از عشق بگو تمام تلاشش کرده تا احساسات خود را بروز دهد و مخاطبین آن را همه جوره لمس کنند و از گوش دادن به آن لذت ببرند. قطعه از عشق بگو حاصل همکاری یک تیم فکری خوب است که با این میزان استقبال مردم، باید منتظر باشیم تا آن را در میکس های مختلف و استوری‌های اینستاگرام ببینیم و بشنویم. به امید موفقیت این خواننده دوست داشتنی. امیدواریم از شنیدن این قطعه زیبا و جذاب لذت ببرید.

این روزها که بازار موسیقی پر شده از خوانندگان جورواجور با سبک‌های مختلف، دست انتخاب مخاطبین آن نیز بازتر شده است. از این روز هر خواننده‌ای تلاش میکند تا بهترین کار خود را برای جلب رضایت هوادارانش انجام دهد. رضا بهرام نیز از این قاعده مستثنی نیست و هربار سعی میکند با کارهای بهتری به دنیای موسیقی بازگردد. قطعه از عشق بگو جدیدترین اثر رضا بهرام است که پس از مدتی دوری از مارکت موسیقی، اینبار با تلاش بیشتری به این حوزه بازگشته است. رضا بهرام با موزیک از عشق بگو سعی دارد تا دوباره اوج احساس و مسئولیت پذیری کاری خودش را نشان دهد تا بتواند باز هم رضایت هوادارنش را کسب کند. از عشق بگو رضا بهرام یک موزیک احساسی است که به هنگام گوش دادن حواس را شنونده و مخاطب را درگیر میکند و او را با تمام وجودش به درون ترانه میبرد چیزی که رضا بهرام برایش تلاش کرده است. استفاده از یک تیم خوب، انتخاب هوشمندانه شعر توسط رضا بهرام، از عشق بگو را جز بهترین‌های این ماه احتمالا قرار خواهد داد میتواند میزان بالایی دانلود را برای رضا بهرام به ارمغان آورد. امیدواریم رضا بهرام بعد از از عشق بگو باز هم به تلاشش ادامه دهد و شاهد کارهای خفن تر و موفقتری از او باشیم. امیدواریم شما هم از اهنگ از عشق بگو رضا بهرام لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

دنیای موسیقی خوشحال است که رضا بهرام با آن صدای خاص و جذابش دوباره اهنگ فوق العاده‌ای منتشر کرده است و دنیای موسیقی را منور به حضور خود کرده است. از عشق بگو زیبای من اثری فوق العاده از رضا بهرام است که با انتشار این ترانه شنیدنی دوباره مخاطبین موسیقی را دست به دانلود کرده است. رضا بهرام سعی کرده تا در این ترانه حس و احساس خود را به خوبی بیان کند و با انتشار از عشق بگو زیبای من بتواند دوباره جای پای خود را در دنیای موسیقی محکمتر کند. به گواه مخاطبین و مقادیر بالای دانلود از عشق بگو زیبای من رضا بهرام جز آهنگ های خوب ماه بوده و با توجه به کامنت‌های مردمی در زیر پست رضا بهرام که مربوط به انتشار از عشق بگو زیبای من میتوان رضایت مخاطبین و هواداران فهمید. از طرفی رضا بهرام با استفاده از تیم کار درست و انتخاب فوق العاده شعر برای اهنگ از عشق بگو زیبای من همگی از عوامل موفقیت این قطعه دوست داشتنی است. این روزها در دنیای موسیقی کوچکترین لغزشی میتواند جایگاه خوانندگان را به خطر بیندازد و باعث شود تا مسیر موفقیت آن ها از بین برود. رضا بهرام با آگاهی از این موضوع با وسواس و دقت بیشتر در انتشار قطعه از عشق بگو زیبای من تمام سعیش را کرده تا اثری خوب و فوق العاده خلق کند. امیدواریم از شنیدن صدای رضا بهرام در ترانه از عشق بگو زیبای من لذت ببرید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: