دانلود آهنگ بگو نه علیرضا طلیسچی | MP3 اصلی + متن کامل

علیرضا طلیسچی – بگو نه

دانلود اهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام بگو نه با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ بگو نه علیرضا طلیسچی از رسانه موزیکیشو

Alireza Talischi Begoo Na Download mp3 320 + Lyrics text

علیرضا طلیسچی – بگو نه

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیازها: 6

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم علیرضا طلیسچی
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) دانلود موزیک ویدیو با کیفیت عالی پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ علیرضا طلیسچی – بگو نه

ترس از چی, من که کنارتم پس من چی نمیتونیم واسه کسی عوض شیم, عوض شیم, عوض شیم یه نشون, منو به هوای تو میکشوند بگو مال منی بگو بهشون, بهشون, بهشون بگو نه, هواتو دارم بگو نه تنهات نمیذارم بگو نه بگو من دوسش دارم بگو نه بگو نه, چرا چشمات بی روحه بگو نه پشتت به کوهه بگو نه آینده با شکوهه تورو دارم, یعنی حالم با هوای تو جوره یعنی قلبم واسه تو بی غروره یعنی دلواپسی از دنیام دوره منو داری, توی قلبم همیشگی من باش بمونو معنی زندگی من باش با تو بودن داره حس میشه فرقاش بگو نه, هواتو دارم بگو نه تنهات نمیذارم بگو نه بگو من دوسش دارم بگو نه بگو نه, چرا چشمات بی روحه بگو نه پشتت به کوهه بگو نه آینده با شکوهه
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ ریتمیک و اهنگ عاشقانه میباشد.

علیرضا طلیسچی خواننده جوان و خوش صدای موسیقی کشورمان متولد سال ۶۴ در شهر تهران است و از سال ۸۶ و به صورت زیر زمینی در موسیقی کشورمان حضور دارد. او ابتدا تحت نام گروه علیرضا و حمیدرضا به مارکت موسیقی آمد و پس از آنکه آلبوم و آهنگهایشان لو رفت، دیگر خودش دست به انتشار آنها زد و شاید همین امر هم کمک شایانی به آنها در شناخته شدن بیشتر کرد.

شاید خیلی ها او را با آهنگ و ویدیوی “قرار نبود” به خاطر داشته باشند. این کار که از آلبوم “حلقه” علیرضا بود که در سال 89 منتشر و با استقبال خوبی مواجه شد. ‌ اما اولین آلبوم رسمی او به نام “دقیقه هام” در فروردین 95 و با همکاری چهره سرشناسی همچون اشکان آبرون و مهران خلیلی به بازار روانه شد و از آن موقع طلیسچی از خوانندگان پرکار موسیقی پاپ کشور به حساب می آید. ‌ آهنگ های زیبایی چون “نفس کی بودی“، ” آی دل خودم” و این اواخر نیز “زندگی جونم“، “سخت گیر” و “دیوونه دوست داشتنی” از کارهای پر طرفدار وی می باشند.

از طرفی نیز این روزها علیرضای عزیز حسابی در حال فعالیت است و قرار است به زودی آهنگ جدید خود به نام ای دل غافل را منتشر کند که با توجه به تیزرهایش این آهنگ قرار است آهنگی کاملا شاد و ریتمیک باشد و در این روزهای سخت انرژی و روحیه مردم را افزایش دهد.

هرگز خودت را برای دیگران تغییر نده. اگر تغییر بدهی توقع بالا می رود و انتظارهای دیگه این نیز بوجود می آید و درکل حرکاتت را به نوعی وظیفه می دانند. تو نیز برای خود شخصیتی داریو این شخصیت تشکیل دهنده ذات واقعی انسان است. بگو نه علیرضا طلیسچی یکی از موزیک های بسیار احساسی و ریتمیک او بوده که سعی دارد به معشوقه خود چندین نصیحت را بکند. برای مثال در این شعر علیرضا طلیسچی سعی دارد از او بخواهد تا همه از این موضوع عاشقانه آگاه شوند” بگو مال منی بگو بهشون”.

اما به هرحال داستان ها در هر شعری وجود دارد و اهنگ های طلیسچی نیز گوش دادنی می باشند. آهنگساز و ترانه سرای اهنگ بگو نه خود علیرضا طلیسچی بوده است. کار تنظیم و میکس و مسترینگ را نیز فرزان حسن وند انجام داده است. هم اکنون می توانید این موزیک را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ان از رسانه موزیکیشو دانلود کرده و نهایت لذت را ببرید.

علیرضا طلیسچی خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار ترانه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ بگو نه به دنیای موسیقی بازگشته است. قطعه فوق العاده بگو نه علیرضا طلیسچی میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای علیرضا طلیسچی دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با موزیک بگو نه خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی موزیک بگو نه بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این اهنگ فوق العاده بگو نه دعوت کرده است. علیرضا طلیسچی به هوادارانش قول داده تا به زودی با ترانه ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. بگو نه علیرضا طلیسچیرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. علیرضا طلیسچی که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار آهنگ ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در ترانه بگو نه این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و آهنگ ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و علیرضا طلیسچی از آن مستثنی نیست. امیدواریم از بگو نه علیرضا طلیسچی لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: