دانلود اهنگ دلی مهراد جم + متن کامل

مهراد جم – دلی

دانلود اهنگ جدید مهراد جم به نام دلی با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ دلی مهراد جم از رسانه موزیکیشو

Mehraad Jam Deli Download mp3 320 + Lyrics text

مهراد جم – دلی

میانگین امتیاز 4.7 / 5. تعداد امتیازها: 15

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود فول آلبوم مهراد جم
دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید

متن آهنگ مهراد جم – دلی

هر شب تو فکرتم که چی خوبه حالت شاید من بد بودم نکردم خوشحالت تو که نفهمیدی کی واست میمونه بهم گفتی دیوونه ولی خدا میدونه که من آره دوست داشتمت آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت بمون تو تو قلبم من دلی دوست داشتمت آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت بمون تو تو قلبم قلب من بی رحمه میفهمه ولی عشق تورو من نمیتونم ببینم اشک تو چشم تورو ذره ذره میزنه من دلم انگار برات تو نمیدونی ولی خود خدا میدونه که من آره دوست داشتمت آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت بمون تو تو قلبم من دلی دوست داشتمت آرزومه داشتنت کی تورو نخواستمت بمون تو تو قلبم
توضیحات

این آهنگ در سبک (ژانر) اهنگ پاپ خوانده شده است.
موضوع آهنگ نیز اهنگ احساسی و اهنگ عاشقانه و اهنگ ماشین و اهنگ قدیمی میباشد.

مسعود سعیدی کیا ملقب به مهراد جم، خواننده ۲۲ ساله پاپ با سبکی متفاوت در این حوزه ظهور کرد که البته برخی ها این نقطه قوت او و ترند شدن آهنگ هایش را یک کپی ضعیف از کارهای رپی می دانند که در آینده نزدیک، او را از دور خارج می کند. مهراد جم به خاطر همکاری با تنظیم کننده به نام پاپ یعنی مسعود جهانی توانسته است تا به امروز آهنگ هایش را بسیار جوان پسند و با کیفیت منتشر کند و همین اتفاق باعث شده تا آهنگ هایش همیشه ترند باشند و همه برای شنیدنش سرو دست بشکنند. از جمله این آهنگ ها میتوان به *نامرد بودی * و * قسم نخور* اشاره کرد. همچنین او نوعی چهره هنری مرموز برای خودش ساخته است و همین باعث معروفیت او در بین نسل جوان شده است.

مهراد جم که اخیرا کنسرت های خود را در شهرهای مختلف آغاز کرده است، فرکانس پخش کردن آهنگ های خود را بسیار بیشتر کرده است و هر دو سه هفته یک بار آهنگ جدیدی را با همکاری مسعود جهانی منتشر می‌کند، این بار ترانه دلی را روانه بازار کرده است. حاصل همکاری مهراد جم و مسعود جهانی اغلب مورد استقبال فراوانی قرار گرفته است و تا کنون آهنگی نبوده که در بین مخاطبین جایگاه خود را پیدا نکند.

ترانه ای بسیار احساسی که با تنظیم و میکس و مسترینگ خیلی خوب مسعود جهانی مناسب برای ماشین نیز می باشد. تهیه کننده این قطعه نیز هادی حسینی می باشد و شعر و ملودی این قطعه از خود مهراد جم بوده است. شما عزیزان موزیکیشویی می توانید هم اکنون آهنگ عاشقانه *دلی* را با ۲ کیفیت عالی از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

در ادامه متن کامل این ترانه زیبا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. امیدواریم از شنیدن آن لذت ببرید.

مهراد جم خواننده نام آشنا و موفق موسیقی ایران، پس از انتشار قطعه ‌های موفق قبلی اینبار برای رضایت مخاطبین و هوادارانش با آهنگ دلی به دنیای موسیقی بازگشته است. آهنگ فوق العاده دلی مهراد جم میتواند یک محرک خوب برای هوادارانش باشد که پس از مدتی دوباره صدای مهراد جم دوست داشتنی خودشان را میشنوند و میتوانند با قطعه دلی خاطره سازی کنند و لذت ببرند. این خواننده خوش صدا که در این مدت روی ترانه دلی بسیار زیاد وقت گذاشته بود، با انتشار پستی در اینستاگرام از صبوری هوادارانش تشکر کرده و آن ها را به شنیدن این موزیک فوق العاده دلی دعوت کرده است. مهراد جم به هوادارانش قول داده تا به زودی با آهنگ ‌های بهتر و بیشتری نیز آن ها را سورپرایز کند. دلی مهراد جمرا میتوانید بارها و بارها بشنوید بدون آنکه خسته شوید و دستتان روی دکمه بعدی برود. مهراد جم که به خاطر کارهای خوب قبلی اش همواره تحت فشار انتشار ترانه ‌های خوب بوده است، اینبار نیز تمام سعیش را کرده تا انتظارها را برآورده کند و در موزیک دلی این تلاش ها را میتوان دید و از شنیدنش لذت برد. در دنیای موسیقی با این همه ترافیک خواننده و قطعه ‌های متنوع، هر خواننده برای ماندن و بدست آوردن سهم بیشتر موسیقی تلاش میکند و مهراد جم از آن مستثنی نیست. امیدواریم از دلی مهراد جم لذت ببرید و در شرایط مختلف آن را پلی کنید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب:

جدیدترین نظرات در مورد این مطلب
فاطی گفته:

خیلی فوقلاده بود داداش دمت گرم