مازندرانی شاد | دانلود اهنگ جدید ولی قاسمی استخاره مازندرانی + متن اهنگ

ولی قاسمی – استخاره

دانلود اهنگ جدید ولی قاسمی به نام استخاره با ۲ کیفیت عالی و لینک مستقیم رایگان همراه با متن آهنگ استخاره ولی قاسمی از رسانه موزیکیشو

ولی قاسمی – استخاره

میانگین امتیاز 3.1 / 5. تعداد امتیازها: 9

اولین نفری باشید که به این آهنگ (آلبوم) امتیاز می‌دهید

دانلود با کیفیت عالی (۳۲۰) دانلود با کیفیت خوب (۱۲۸) پخش آنلاین آهنگ و ویدیو متن آهنگ
پیش از دانلود می‌توانید ترانه را آنلاین گوش کنید
آخرین مطلب این خواننده
ولی قاسمی – عقاب ولی قاسمی – عقاب

متن آهنگ ولی قاسمی – استخاره

استخاره هاکردمه دلبر خوب بیمو بدیمه شی چشم که می دلی محبوب بیمو بوردمه شاهچراغ دوستمه من دخیل کور بووشه چشم حسودونو بخیل چه خوبه می ور دووشی می دلبر همی جا قهر بوشی می دلبر منی همسفر بووشی می دلبر خال بزومه تی اسم ره شی بازویی سر همیشه تی یاد منی دلی گوشه دره میرمه اگه یک قطره برمه بیه تی چشم حال دل من اگه دووشی هسته خش دل خواینه چرخ هایرمه تنی دور کل دنیا دنیه می دبری جور می دل و ته دل به هم بخرده گره هیچکسی می جور نخواینه تنی خاطر ره چی خوبه می ور دووشی می دلبر همه ای جا قهر بووشی می دلبر
توضیحات

درمیان اهنگ های شاد محلی معمولا دو زبان و گویش همیشه طرفداران بیشتری داشته و آمار این موضوع را نیز ثابت کرده است. یکی از این موارد اهنگ کردی بوده و دیگری اهنگ شمالی می باشد. اهنگ های شمالی به دو دسته تقسیم شده و این اهنگ ها به نام های گیلکی و مازندرانی شناخته شده هستند.

اهنگ های مازندرانی شادتر بوده و برای مراسم های مناسبتی همچون عروسی و یا تولد دلنشین بوده و می توان از آن نهایت لذت و استفاده را برد. درمیان خوانندگان جوان مازندرانی یکی از بهترین های مازندران ولی قاسمی عزیز خواننده و هنرمند محبوب شمالی بوده که صدای او را همه به گوش شنیده اند.

هم اکنون می توانید اهنگ استخاره از ولی قاسمی را با 2 کیفیت عالی و خیلی خوب به همراه متن کامل ترانه از رسانه موزیکیشو دانلود کنید.

امیدواریم با شنیدن این موزیک شاد و ریتمیک شمالی نهایت لذت را برده باشید.

نظر خود را در مورد این مطلب بنویسید
نام انتخابی شما:
ایمیل خود را بنویسید:
نظر شما در مورد این مطلب: